Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. június 9., szerda

5.882 - Kutasi József > Bognár Elizabeth: Ez a zene es dal volt az, ami engem arra késztetett, hogy 30 évi távollét után a Hazámtól, mégiscsak vegyek egy kis házat Magyarországon, Zalában.

Von: Elizabeth Bognar
Gesendet: szerda, 2010. június  9. 06:26
An: jozsef@kutasi.eu
Betreff: Kell Még Egy Szó (Honfoglalás) / Köszönet !

 

Kutasi József: „Aki még mindig kételkedik a munkám eredményében, az olvassa el az alul írt sorokat!“

 

Kedves Kutasi Jozsef,

nagyon kellemes volt ezt meghallgatni, különösen ilyen körítéssel.

Ez a zene es dal volt az, ami engem arra késztetett, hogy 30 évi távollét után a Hazámtól, mégiscsak vegyek egy kis házat Magyarországon, Zalában.

 

En ezt a dalt a Vereckei hágóról lefele jövet hallgattam egy autóbuszban, es akkor döntettem el, hogy mégis csak vissza kell jönnöm oda, ahol születtem.

Köszönöm szépen, nagyon szép élmény volt es szép kezdet

a mai naphoz.

Köszöntöm szeretettel, jó egészséget es sok örömet kívánva ebben az évben.

Szeretettel, Elizabeth B.