Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. december 30., csütörtök

7.709 - Pro Hungaria > Dr. Henney Roberta. Meggyógyultam, s megyek vissza a bajtársaim közé.

Feladó: Kiss A. Csaba

Dátum: 2010. december 30. 13:33
Tárgy: Tulajdonost keresek a Portál élére!
Címzett: Kutasi József <jozsef@kutasi.eu>


Tárgy: Tulajdonost keresek a Portál élére!
Dátum: Thu, 30 Dec 2010 11:18:14 +0000 (GMT)
Feladó: PRO HUNGARIA <mail@prohungaria.ning.com>
Válaszcím: do-not-reply@prohungaria.ning.com
Címzett: anyakacsa@t-online.hu <anyakacsa@t-online.hu


Kedves Nemzettestvéreim ! Adjon az Isten!

Rövidesen búcsúzik a csonka hazában élő magyaroktól a Pro Hungaria Nemzeti Radikális Portál. Nem látjuk értelmét ezeknek a szócsépléseknek. 2011. márciusában hazatérünk teljes fegyverzetben. A magyar népen már a szó, nem segít!

A tettek ideje következik el. A fentiek értelmében, a http://prohungaria.ning.com/  portál vezetésére, hozzáértő, nemzeti radikális beállítottságú tulajdonost keresek. Aki úgy gondolja, hogy megfelel ennek a célnak, és szívén viseli a Portál tagjainak sorsát, a Portál eszmeiségét, kérem jelezze felém!

Köszönöm és megtiszteltetésnek vettem, hogy köztetek lehettem! Az én időm itt lejárt. Meggyógyultam, s megyek vissza a bajtársaim közé. Az Iráni Forradalmi Gárda zsoldos katonája vagyok, az Iráni - zsidó határon. S a magyarokból álló századom döntésének értelmében, 2011. márciusában hazatérünk, a csonka hazába.

Isten áldja a magyart, a világ minden táján!

Szebb jövőt! Kitartást!

<p><strong>A tettek ideje következik el.</strong></p>
<p><strong>Isten áldja a magyart, a világ minden táján!</strong></p>">

Pro Hungaria

Dr. Henney Roberta