Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2015. május 21., csütörtök

20.245 - Kutasi József Antal írja: Mégis vissza jöttem Magyarországra, mert szeretem hazámat és itt akarok meghalni, ahol születtem.


 

Megjegyzésem
"Popovits János: Még ide-oda húz a szív ? !" írására: 

1956, november 23 - tól Nyugat-Németországban /München/ éltem! 
2012. szeptember 26-án egyedül, véglegesen vissza költöztem hazámba (Budapesten születtem, 1936. július 26.,) Magyarországra, élni és meghalni!

Mi történt velem:
"Irénke aranyos, és mind édeshúgom, nagyon szeret, és teljesen bizalmasak vagyunk egymáshoz.
Margit igazi magyar asszony, megértsük egymást, de családi okok miatt, havonta a pár napokon kívül, az együtt élés lehetőség kizárt dolog.
Tehát összegezve, itt Magyarországon, egyedül vagyok és élek barátok nélkül. Akik szeretnek és tartsák velem a kapcsolatot, az én fiam Daniel aki Münchenben él, Irénke édeshugom Budapesten lakik, és Margit ismerősöm Hódmezővásárhelyen van a családjánál. 
Más senkim nincs itt Magyarországon, csak Németországban! Mégis vissza jöttem, mert szeretem hazámat és itt akarok meghalni, ahol születtem. Sem a maradék rokonok, volt barátok, ismerősök, szomszédok (két szomszéd kivételével), nem tartsák velem a kapcsolatot. Ha köszönni kellene, inkább elfordulnak, hogy ne kelljen egymást üdvözölni.
A KUTASI JÓZSEF ANTAL - POLITIKAI HÍRFUTÁR és a FACEBOOK tiszteletbeli munka az ami még lefoglalja az egyedüli életem napjait. Sok politikai, kulturális, civil szervezeti rendezvényekre kapom a megivókat, és el is megyek, de mind idegen személyt látnak bennem, mer 56 évig nem a hazámba éltem."

H-2081 PILISCSABA-KLOTILDLIGET – MUNKÁCSY MIHÁLY KÖZ 3 – MAGYARORSZÁG
LAKÁS TELEFON: (+36) 26 63 17 66 – MOBIL: (+36) 70 589 98 83 > REGISZTRÁLÁS > SMS KÜLDÉS!



KATTINTANI és  található > Kutasi József Antal:
http://kutasi.blogspot.com < IDE IS KATTINTANI <
ERRE A CÍMRE:
​ ​
​Kutasi József Antal ​
<jozsef@kutasi.eu
> KÉREM AZ ÜZENETEKET,
​ LEVELEKET​,
 ÉS AZ ANYAGOKAT
​!