Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. december 19., szerda

16.118 - 1993-ban Polt Péter, Szájer József, Orbán Viktor a Fidesz "országos választmányának" alakuló ülésén

*** www.nemzetihirhalo.hu *************


1993-ban Polt Péter, Szájer József, Orbán Viktor a Fidesz "országos választmányának" alakuló ülésén


20 évvel később - az egyik Magyarország legfőbb ügyésze,
- a másik az Európai Parlament képviselője, az Európai Néppárt-Európai Demokraták Frakció alelnöke,
- a harmadik 1992-től 2000-ig a Liberális Internacionálé, 2002-től az Európai Néppárt egyik alelnöke. 1998 és 2002 között és 2010. május 29-től Magyarország miniszterelnöke azt mondta: "Én rántottam ki Magyarországot a szakadék széléről"

Róna Péter:
Mielőtt haza költöztem volna, egy New York-i banknak voltam a vezérigazgatója, és éppen azzal a gondolattal jöttem haza, hogy az általam nagyon szeretett szakmában szerzett tapasztalatok segítségével hozzájáruljak egy egészséges, működőképes pénzügyi rendszer létrehozatalához. 2006-tól kezdve kétségbeesetten írtam és nyilatkoztam a devizahitelezés leállításáért, amiért meg is kaptam a "kókler" minősítést a devizahitelezés megalkotóitól.

Kik voltak ők? Hát Járai Zsigmond, Király Júlia, Simor András, Gyurcsány Ferenc, Bajnai Gordon, Oszkó Péter és Felcsúti Péter. Ki dolgozta ki azt a banki magatartási kódexet, ami végtelen cinizmussal nem, hogy nem vetett véget, hanem egyenesen szentesítette a "terméket"? Hát Oszkó Péter és Felcsúti Péter.

Az, hogy ez a disznóság és az abból fakadó tragédiák megtörténhettek szeretett hazámban számomra egy feldolgozhatatlan személyes kudarc volt, hiszen pont az én szakmámról volt szó. És az, hogy azok, akik személyesen felelősek mindezért, akik több mint egy millió embert fosztottak meg mindenüktől képesek most magukat a jogállamiság nagy védőivé alakítani.

Kubik Livia:
A "demokrácia" még soha sehol sem működött, mert használata annyi salakanyagot és mocskot termelt ki önmagából, hogy abba fulladt bele!