Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2014. június 12., csütörtök

18.917 - ​Nemes Márta: ​Soha ne bántsák a magyar-magyarokat bárhol annak,...


Feladó:
​​
Nemes Márta

Dátum: 2014. június 11. 14:37
Tárgy: 18.892 - Kutasi József Antal: Nyilatkozat > "...​amelyek súlyosan rágalmazták Patrubány Miklós a Magyarok Világszövetség elnökének személyét, kikezdték mind az ő, mind az általa vezetett Intézmény jó hírnevét."
Címzett: Kutasi Jozsef Antal <jozsef@kutasi.eu>



T. Józsi
​!

Én is MVSZ tag voltam/vagyok, tartottam előadásokat a családpedagógiáról, és az őstörténetről is, mint Gyula fejedelmi utód! Fejemben van minden, apám neve is Nemes Imre Gyula volt - 6 nyelven beszélt, így jött haza hadifogolyként az I. Világháború végen 1918- ban 7 év után indulva el Vlagyikvosztokból.  

Mindenütt dolgozott, és szerették a pontos munkája miatt -  bognárként. Nekem az ősmagyar voltom miatt lett 18 féle egyetemi tovább képzettségem, hírem volt Moszkvában is...nemzetközi konferenciák szervezője, vezetője és tudásom miatt, mindenütt, így hívtak meg az MVSZ-be, Kolozsvárra, és a bp-en a Magyarok Házába is - 2x2 órás előadásom tartására!

Az is igaz, hogy nagyon régen voltam ott, mivel  Dr Csizmadia Péter zseni fiamnak MARS Bolygóra történő erőküldések közbeni gerinctörésem miatt, de helyrejött Patrubány Miklós, és Orbán Jóska is, kifizettem előre  az éves díjat!

​​
Soha ne bántsák a magyar-magyarokat bárhol annak, mivel Erőküldés helyett HARAGOM küldöm, és az pásztázza a FÖLDET, és rajta az MVSZ-t bántókat!