Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2014. június 13., péntek

18.925 - ​Elhunyt Grosics Gyula Megrendüléssel és mély fájdalommal értesültem Grosics Gyula haláláról.



​​
Elhunyt Grosics Gyula
Megrendüléssel és mély fájdalommal értesültem Grosics Gyula haláláról.
Az Aranycsapat egykori legendás kapusa, a népszerű „Fekete Párduc", a Nemzet Sportolója, 1952-ben Helsinkiben olimpiai bajnok, 1954-ben világbajnoki ezüstérmes volt.
Büszkeséggel tölt, el hogy megismerhettem és talán elmondhatom, hogy barátja is lehettem.
A nyolcvannyolcadik születésnapja alkalmából legnagyobb örömmel tettem eleget kívánságának, amikor azt kérte tőlem, hogy játsszak neki az ünnepségen.
Idén februárban a 40. születésnapomon sajnos személyesen már nem tudott jelen lenni, de telefonon átadta jókívánságait.
Halálával egy igazi nemzeti kinccsel lettünk szegényebbek.
Családja és hozzátartozói fájdalmában őszinte és mély együttérzéssel osztozom.
Mága Zoltán
hegedűművész