Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2016. január 21., csütörtök

20.916 - ​ Bankcsapda Érdekvédelmi Civil Szervezet MTI közleménye: A GVH bírságolás alapja a jogellenes és tisztességtelen pénzintézeti magatartás


Feladó: Rozália Mácsai
Dátum: 2016. január 21. 21:28
Tárgy: Press release of Bank Trap Interest Protection Non-Governmental
Címzett:


"Press release of Bank Trap Interest Protection Non-Governmental Association published through the Hungarian Press Agency: GVH imposed a fine for illegitimate and unfair financial institution's conduct

http://os.mti.hu/hirek/113804/a_bankcsapda_erdekvedelmi_civil_szervezet_kozlemenye

In the opinion of the Association the handling of the personal and customer data of financial consumers in Hungary is precarious, which is confirmed by the resolution of GVH. Owing to the data reconciled in the common database, in the opinion of Mr. Zsolt Ferenc Falus, president of the association, the responsibility of domestic financial institutions concerning foreign currency lending has also appreciated, which contributed to the coordination of unfair commercial practices with domestic consumers. In the opinion of the Association it should be assessed what is the amount of the compensation to which the customers are entitled. The Association welcomes the decision of the Hungarian Competition Authority."


http://os.mti.hu/hirek/113804/a_bankcsapda_erdekvedelmi_civil_szervezet_kozlemenye

"

​​
Bankcsapda Érdekvédelmi Civil Szervezet MTI közleménye: A GVH bírságolás alapja a jogellenes és tisztességtelen pénzintézeti magatartás

Az Egyesület véleménye szerint a pénzügyi fogyasztók személyes- és ügyfél adatainak a kezelése Magyarországon aggályos, ezt igazolja a GVH határozat. A közös adatbázisban egyeztetett adatok miatt, az egyesület elnöke Falus Zsolt Ferenc szerint a hazai pénzintézetek devizahitelezésben való felelőssége is felértékelődött, mert a 4 milliárdos bírság alapja olyan pénzintézeti információs kartell működtetése, mely a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat összehangolását is segítette. Az Egyesület szerint vizsgálni kell, hogy az ügyfeleket milyen mértékű kártérítés illeti. Az Egyesület üdvözli a Gazdasági Versenyhivatal döntését."

Üdözlettel:
Mácsai Rozália
Bankcsapda Érdekvédelmi Civil Szervezet
+ 36 30 535 93 73