Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2013. február 18., hétfő

16.492 - A magyarok püspökének utolsó útja > Boldog vagyok, hogy ott lehettem, és áldja Isten Marikát, aki feltette a kis videót az internetre! Áldás, Yolanda!


Feladó: Bátor Judit
Dátum: 2013. február 18. 15:15
Tárgy: A magyarok püspökének utolsó útja
Címzett: Kutasi József Antal


Nyugodjon Isten oltalmában!!!
   
Ott voltam, csodálatos élmény volt! Leánya, Zsuzsanna előadásában, és a gyászoló Gyülekezet éneklésében Kodály Esti dala, és a Zsoltár, a Hadd menjek, Uram kristálytisztán zengett az embertömeg ajkán!

Aztán a Szózat! A Gárda és a Nemzeti Őrsereg ott volt, HIÁNYOLTAM A KORMÁNY ÉS A MAGYAR HONVÉDSÉG KÉPVISELŐIT, JA ÉN OTT VOLTAM!!!!

A mai híradóban nem volt látható a Magyarok Püspökének utolsó útja!

Bölcskei ott volt, és végig kellett hallgatnia azt, hogy miatta lett beteg Püspök úr, amikor letették hivatalából 2004-ben!!!

Boldog vagyok, hogy ott lehettem, és áldja Isten Marikát, aki feltette a kis videot az internetre!

Áldás,

Yolanda!

A magyarok püspökének utolsó útja

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=t08dppWMyhQ