Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2017. május 5., péntek

22.128 -​ A KUTASI JÓZSEF ANTAL - POLITIKAI HÍRFUTÁR​ munkám, nem fog szünetelni!


Kivánom, sikerüljön meglepni az egész világot, egy új, szebb, jobb, és szabad Magyarországgal. 

Szülőhazámba és a világon élő Nemzet testvéreimnek, valamint más nemzetiségűeknek továbbítom az igaz tájékoztatót arról, ami az Anyaországban történik!  

Nem vagyok politikus, költő, könyv vagy újságíró. 
Önök sokkal jobban tudják gondolataikat papírra írni mint én. 
Kérném, írják meg a nagy világban élő 15.000.000 (tizenötmillió) Honfitársam életét, sorsát, gazdaságát, jólétét, szegénységét, nyomorúságát és így tovább, de csak az igazat!
 
Háttérben dolgozok! Szabad magyar és német állampolgár vagyok, nyílt életet élek! 
Mindig igaz, becsületes, független, semleges és önálló voltam, vagyok és maradok!

Kormányi, állami, politikai, egyházi, önkormányzati, alapítványi, társulati, vagy civil szervezeteknek tagja nem vagyok és nem is szimpatizálok velük. 
Nem tartozok a médiához, internet figyelőikhez, rendőrséghez, ügynökékhez, titkos szolgálatokhoz, kémekhez, besúgókhoz, fizetett vagy fizetetlen spiclikhez.

​Jó egészséget és szép napot kívánok a
 22.531 (huszonketőezerötszázharmincegy) E-mail és 4.859 (négyezernyolcszázötvenkilenc) Facebook ismerőseim
​nek, - meg minden más olvasóknak -, a világ minden részén!​
Honfitársi üdvözlettel
,​
Kutasi József Antal

--
​​
Küldi: ​Kutasi József Antal
​ 
>
 ​
H - 2081 Piliscsaba - Klotildliget, Munkácsy Mihály köz 3,​ Magyarország
Vezetékes telefon:
 0036  26  631 766      
Mobil telefon:  0036 70  589 98 83 
 
 Erre a címre <
jozsef@kutasi.eu> Kérem az anyagokat, üzeneteket, megivókat, tájékoztatókat, és a leveleket!