Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. március 12., szerda

493 - Melbourneben elo holgy aki a Magyar szabadsagert kuzd, es soha elnem mulo szerelmet erez a hazajaert.Edes Magyarorszagert.

Von: F. P. [mailto:………..@iprimus.com.au]
Gesendet: szerda, 2008. március 12. 03:27
An: 'Kutasi József'
Betreff: RE: Hazádnak rendületlenül... - Magyarország, 2008. március 9.

 

Kedves Jozsef

 

Ausztraliaban, Melbourne varosaban lakunk, itt szulettem. Szerencsemre, szuleim visszavandoroltak Magyarorszagra, ahol egy par evet eltoltottem. Megszerettem, szerelmes lettem az orszagba es ez a szerelem meg most is tart. Vissza vandoroltam Ausztraliaba azzal a szandekal, hogy ha egy kicsit megszedtuk magunkat akkor vissza koltozunk, …ez azota tart. De a remenyt sosem adom fel. A Jo Isten vezerli utjaimat. En ebben nagyon hiszek. Talan tobbet irtam mint szandekoztam, elnezest. Most keszul a Benes elleni villag tuntetes, en elvalaltam, hogy Ausztralian keresztul terjesztem es megvalositom, igy mi is Camberraba tuntettunk a Szlovak kovetseg elott. Aprilis 19 en. Ahol egyben peticiot nyujtunk at. Amenyiben ram gondol, igy szeretnem…Melbourneben elo holgy aki a Magyar szabadsagert kuzd, es soha elnem mulo szerelmet erez a hazajaert…Edes Magyarorszagert. Kuldom a Benes elleni tuntetesrol valo felhivast.

 

Udvozlettel

P. …… Sz……. E……..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------