Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2015. március 5., csütörtök

20.075 - Farkas András, polgármester: Sok piliscsabai számára nehézséget okoz a közlekedés Budapestre, és könnyedséget jelentene,....



„Tisztelt Lakosok!    Sok piliscsabai számára nehézséget okoz a közlekedés Budapestre, és könnyedséget jelentene, ha a volánbusz menetrendjében szereplő "Benzinkút" megállónál is megállnának a vonatpótló buszok. Lakossági kezdeményezésre ezért kérelmet írtam a MÁV illetékeseihez, akiktől azt a hivatalos választ kaptam, hogy előreláthatólag 2015. június 20-án átadásra kerül a vasúti pálya, így az idő rövidségére való tekintettel a vonatpótló autóbuszok menetrendjében és megállási rendjében nem kívánnak változtatni. A beérkezett levelet a mellékletben olvashatják.    Farkas András, polgármester

Tisztelt Lakosok!
Sok piliscsabai számára nehézséget okoz a közlekedés Budapestre, és könnyedséget jelentene, ha a volánbusz menetrendjében szereplő "Benzinkút" megállónál is megállnának a vonatpótló buszok. Lakossági kezdeményezésre ezért kérelmet írtam a MÁV illetékeseihez, akiktől azt a hivatalos választ kaptam, hogy előreláthatólag 2015. június 20-án átadásra kerül a vasúti pálya, így az idő rövidségére való tekintettel a vonatpótló autóbuszok menetrendjében és megállási rendjében nem kívánnak változtatni. A beérkezett levelet a mellékletben olvashatják.
Farkas András, polgármester
  • Rajtad kívül Markóczy Zoltán is kedveli ezt.
  • Styevola István Ezt eddig is tudtuk...
  • Tóth Zsuzsanna Tisztelt Styevola István úr! Én magam kerestem meg még az elején a MÁV illetékeseit, a megállókkal kapcsolatban, hiszen a környező településeken, városokban több helyen is megállnak a vonatpótlók. Azt a választ kaptam, hogy az akkor illetékes önkormány...Bővebben
  • Styevola István Az a gond kedves Tóth Zsuzsanna, hogy magát vagy félretájékoztatták, vagy maga tájékoztat félre másokat. A MÁV illetékeseinek semmi köze sem volt a megállók számának meghatározásában miután már a közbeszerzésen kiválasztott kivitelező aláírta a vállalk...Bővebben
  • Styevola István Tájékoztatásként: a vonatpótlók menetrendje több alkalommal változott az elmúlt két éveben, nem csak a menetrend és útvonal tekintetében hanem a kötelezettségvállaló oldaláról is. Én is támogattam a polgármester úr levelét mert miért ne próbálhatná meg, de ugyanakkor nevetségesnek is tartottam a felvetést a számára is rendelkezésre álló információk birtokában. Az eredményét pedig látjuk. SEMMI !!!!!
  • Markóczy Zoltán Érdekes módon mégis hozzájuk kellett fordulni,mert a buszokat a MÁV bérli.
  • Tóth Zsuzsanna Tisztelt Styevola Úr! Ha a MÁV félretájékoztatott akkor lelke rajta. DE az biztos, hogy nem találomra kapott P.szentiván, Solymár, Vörösvár több megállót is. Talán ha egy kicsit mozgatta volna magát az önkormányzat t. képviselője!!!!! Arról megy a komm...Bővebben
  • Kenéz Endre Zoltán .
    Styevoláék most naponta kötözködnek mindenben, mióta buktak a helyi választásokon. Ugyanazt a "keserű a szőlő" műsort rendezik Piliscsabán, amit a balliberálisok országosan.
    Ha ők győztek volna, akkor minden fenékig tejfel lenne! 
    ...Bővebben
  • Kutasi József Antal
    Szólj hozzá...