Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2015. március 12., csütörtök

20.114 - Kutasi József Antal: Akinek nem az inge vagy a blúza, akkor miért veszi fel? Azokkal nincsen semmi bajom, problémám, mert a kapcsolatom jó illetve nagyon jó!




Kutasi József Antal megosztotta Böjte Csaba fényképét. · 

Böjte Csaba fényképe.
        1. Map of Ungarischsprachige Katholische Mission„Nyugati Magyar Misszió!!    Nyugat legnagyobb katolikus plébániája Münchenben van! Sajnos Erdélyben egyetlen ilyen nagy, prosperáló plébánia sincs már! E több mind tízezer bejegyzett egyházközséget, missziós közösséget Ft. Merka János atya vezeti, nagy szeretettel, jósággal!     Megvagyok győződve, hogy Krisztus nem véletlenül ment szüleivel haza Egyiptomból Názáretbe, egy eldugott kis faluba! Kisebb testvéri alázattal én mindenkit a szülőföldjén való boldogulásra bíztatok, de ha már valaki útra kel, és nyugaton próbál szerencsét, akkor arra kérem, hogy vegye fel a kapcsolatot a legközelebb magyar plébániával, lelkészséggel! Nyugaton minden nagyobb városban már van magyar plébánia! Mostani Müncheni utamon is láttam, hogy minden kopogtatót nagy szeretettel várnak, fogadnak és sok sok lelki programot szerveznek kicsiknek, nagyoknak egyaránt!!    Szeretettel biztatlak ne légy sodródó falevél, találj lelki otthonra az idegenben is testvéreid gyűrűjében! Szeretettel, Csaba t.    Magyar Katolikus Egyházközség      Ungarische Katholische Gemeinde    D–81925 München, Oberföhringer Straße 40.    Tel.: 089 / 98 26 37; Fax: 98 54 19;    E-mail: info@ungarische-mission.de     http://www.ungarische-mission.de
  1. Ungarischsprachige Katholische Mission
  2. Cím: Oberföhringer Straße 40, 81925 München, Németország
    Telefon:+49 89 982637
  3. Az érsekségi rendelkezések értelmében 2014. szept. 1-től müncheni magyar szentmiséink új színhelyea München-Haidhausen-i Szt. Erzsébet templom, minden vasár- és ünnepnap 11.00-tól.

    Helyszín: 81667 München, Breisacherstr. 9/a, az Ostbahnhof közvetlen közelében.
    Megközelíthető: U5; S-1, 2, 3, 4, 6, 7, 8; 19-es villamos; 54, 55, 100, 145, 155, 187-es busz.
    Kiszállás az Ostbahnhof megállónál.
    Parkolási lehetőség autóval az Ostbahnhof déli oldalán a Friedenstr.-ban van.

  4. Kutasi József Antal írja: 
  5. A Münchenben való életem ideje alatt, rendszeresen jártam a Missionba és a szentmisékre. Az itt alul olvasható bejegyzés csak egyszer jelent meg az "IDŐVONALAMON" , amit senkinek más úton  nem küldtem el!
  6. "50 évet éltem Münchenben! Most ahogy ezeket a képeket látom, elkezdtem sírni bánatomban, mert..... itt ...Magyarországon egyedül vagyok, 
  7.       de vissza jöttem - Budapesten születtem - , az életem maradékát itt élni és meghalni."
  8. Egy ismerős írta a sok közül: "Hát ha ez igaz akkor mit keresek én az életedben?"
  9. Az írtak igazak és megfelelnek a valóságnak. Akinek nem az inge vagy a blúza, akkor miért veszi fel? Azokkal nincsen semmi bajom, problémám, mert a kapcsolatom jó illetve nagyon jó!
  10. Az írásom - amit akartam - ,  szabad és nyílt megjelenítésének az eredménye - a vissza jelzések által -  észrevehető, mert mindazoknak örömet szereztem, akik az életemmel, és velem a kapcsolatot megszakították, mert megunták a korrekt, rendes, becsületes, igazságos, szerető, alkohol, dohányzás, és kábítószer nélkül élő személyemet, és így tovább.
  11. Most örülnek annak, hogy Magyarországon "KOLOSTORBAN" egyedül vagyok, élek és várom a halálomat!
  12. Minden ellenségemet, akik nem szeretnek és becsülnek  megnyugtatom, hogy még nem kell a síromra, koszorúra pénzt gyűjteni, mert sokáig fogom élvezni az élet és a jó Isten által adott adományt, az élő életemet.
  13. Akik most ellen-ségek és nem tartsák velem a kapcsolatot,  ne felejtsék el az anyagi, vendéglátási, szereteti segítséget, amit az életben tőlem kaptak az élet éveinek hosszú során. EZ A KÖSZÖNET! 
  14. „Kutasi József Antal írja: 

A Münchenben való életem ideje alatt, rendszeresen jártam a Missionba és a szentmisékre. Az itt alul olvasható bejegyzés csak egyszer jelent meg az "IDŐVONALAMON" , amit senkinek más úton  nem küldtem el! 
Az írtak igazak és megfelelnek a valóságnak. 
Akinek nem az inge vagy a blúza, akkor miért veszi fel? Azokkal nincsen semmi bajom, problémám, mert a kapcsolatom jó illetve nagyon jó!

Az írásom - amit akartam - ,  szabad és nyílt megjelenítésének az eredménye - a vissza jelzések által -  észrevehető, mert mindazoknak örömet szereztem, akik az életemmel, és velem a kapcsolatot megszakították, mert megunták a korrekt, rendes, becsületes, igazságos, szerető, alkohol, dohányzás, és kábítószer nélkül élő személyemet, és így tovább. 

Most örülnek annak, hogy Magyarországon "KOLOSTORBAN" egyedül vagyok, élek és várom a halálomat! Legyenek boldogok, és ne felejtsék el, az anyagi és szereteti segítséget, amit az életben tőlem kaptak az élet éveinek hosszú során. 

Minden ellenségemet, akik nem szeretnek és becsülnek  megnyugtatom, hogy még nem kell a síromra, koszorúra pénzt gyűjteni, mert sokáig fogom élvezni az élet és a jó Isten által adott adományt, az élő életemet.”

H-2081 PILISCSABA-KLOTILDLIGET  
MUNKÁCSY MIHÁLY KÖZ 3 – MAGYARORSZÁG

​VEZETÉKES​
 TELEFON: (+36) 26 63 17 66 
​> ​
​ÜZENET RÖGZÍTŐ​!

MOBIL: (+36) 70 589 98 83
​ ​
SMS KÜLDÉS
​ 
>
​ REGISZTRÁLÁS >
 
​NÉV MEGADÁS​
!