Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. augusztus 29., vasárnap

6.151 - Magyarországon és Amerikában nyugodtan lehet zsidózni -- OLVASÓI LEVÉL > Zsidó bűnözés; 2010-08-29. 14:11

Von: Szasz Lorant
Gesendet: vasárnap 2010. agusztus 29. 19:07
An: Kutasi József
Betreff: Magyarországon és Amerikában nyugodtan lehet zsidózni -- OLVASÓI LEVÉL

 

Olvasói levelek, Zsidó bűnözés :: 2010-08-29. 14:11
Zsidó származású olvasónk levele: "Soha többé nem akarok visszamenni Izraelbe!"


Tisztelt Szerkesztőség!

Nagyon sokáig gondolkoztam azon, hogy írjak-e önöknek, de úgy gondolom, ezen élményeimet semmiképpen sem hallgathatom el. Először is le kell szögeznem, hogy családom zsidó származású, de semmiképp sem vagyunk vallásos zsidók, mindenképpen magyarnak és hazafinak tekintjük magunkat, hiszen tudjuk, nem a származás számít, hanem a hazaszeretet...
Az antiszemitizmustól mindig is tartózkodtam, habár mindig rossz szemmel néztem Izrael állam agresszív politikáját, illetve az európai térségben meglévő felvásárlási tendenciát... Most azonban mégis arra ragadtatom magam, hogy kendőzetlenül leírjam azokat az élményeket, amelyek akaratom ellenére értek, mikor Izrael területére léptem. Egy kint élő rokonom hívott meg, eleinte húzódoztam, ám amikor olyan gáláns volt, hogy felajánlotta, fizeti a 200 ezer forintos útiköltséget oda-vissza, elfogadtam a meghívást. A meghívás csak nekem szólt, egy hét időtartamra.

                                                                                                Tovább > Érkezett egyéb írások