Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. augusztus 28., vasárnap

10.399 - Káplár Béla: Tüzércsapatunk szeptember 9.-én Olaszországba - Pasubio-hegyére - utazna egy I vh.-ús katonatemető avatására.( Hazaérkezés 12.-én.)

From: Ferenc Horváth

Date: 2011. augusztus 27.
Subject: Levélke.
To: Kutasi József Antal


Béla Barátomtól kaptam.
Ha tud valaki, segítsen.
Üdv: Feri.


From: Béla Káplár <hatfontos@gmail.com>
Date: 2011/8/27
Subject: Levélke.


    Tüzércsapatunk szeptember 9.-én Olaszországba - Pasubio-hegyére -  utazna egy I vh.-ús katonatemető avatására.( Hazaérkezés 12.-én.)
    A 2035 méteren lévő katonatemető rendbetételénél egy hetet dolgozott csapatunk, a helyreállítás után most lesz az újraszentelés és avatás.
    Utazásunkhoz keresünk 9 fős mikrobuszt, ami elvinne bennünket. A buszvezető szállásáról és étkezéséről gondoskodunk. Az üzemanyagot kifizetjük.
    Csapatunkkal különleges helyre juthat el.
    Kérnék segítséget, ha tudtok környezetetekben ilyen mikrobusszal rendelkező vállalkozást vagy magánszemélyt aki erre vállalkozna értesítsetek.
                                                                                       Üdvözlettel,    Káplár Béla
   
   





-