Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. október 21., péntek

10.812 - Kállai Eszter Etelka: Hajdúnánáson, szülővárosomban éltem meg 1956-ot.

From: Szépen Emberül
Date: 2011. október 19.
Subject: Az én 56-om. A századik méltó lesz!!!
To: Kutasi József <jozsef@kutasi.eu>,

Budapest, 2011.10.19.          

www.szepenemberul.hu                 Véleményt köszönettel veszek.

       Az én "...56"-om. A századik méltó lesz!!!

        Hajdúnánáson, szülővárosomban éltem meg  1956-ot.

   Ha így 77 évesen számbaveszem életem meghatározó élményeit, az az idő  

    mindenképpen közte van.

   Az 1948-at követően bejártam tanulni Debrecenbe, aztán éltem ugyanebből  

   a célból Budapesten. Dolgoztam Tiszalök

Tovább > Érkezett egyéb írások < Tovább