Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. október 26., szerda

10.866 - Kutasi József Antal > KUTASI JÓZSEF ANTAL oldal szószólója!

From: Kutasi József Antal <jozsef@kutasi.eu>
Date: 2011. október 26.
Subject: Alapadatok
To: Kutasi József Antal

Kutasi József Antal > KUTASI JÓZSEF ANTAL oldal szószólója!

Alapadatok

Alapítva
2007. szeptember 10.
Leírás
Magyarországon és a világon élő Nemzettestvéreimnek, - és más nemzetiségűeknek -, továbbítom az igazságos (ami meg nem igazságos, akkor hazudik az aki írja) tájékoztatót arról, ami az Anyaországban történik! Senki sem kért arra, hogy ezt a fáradságos, idegfeszítő munkát végezzem, de csinálom a Magyarországon élő Honfitársaim javára.

Nem vagyok költő, könyv és újság író. Önök sokkal jobban papír
a tudják írni gondolataikat, mind én. Írjanak, de igazságosan!

Figyelem!
Az írások, képek, valamint a linkelt oldalak tartalmukért, melyek nem az én álláspontomat képviselik, nem felelek. Azért csak a szerzők vállalják a felelősséget!

Achtung!

Für die Inhalte der Texte, Bilder sowie verlinkten Seiten, die nicht meinen Standpunkt widerspiegeln, bin ich nicht verantwortlich. Für diese übernehmen nur die Autoren die Verantwortung!

Háttérben, egyedül dolgozok! Engem senki nem támogat és nem ad egy darab vasat sem. Azt a kis pénzt abból a kevés nyugdíjból vesszem el, ami erre a feladatra szükséges. Ez így jó, mert ezáltal senkihez sem kötöm magamat. Szabad magyar állampolgár vagyok és nyílt életet élek! Ami a KUTASI JÓZSEF ANTAL oldalán megjelenik, azt csak én - Kutasi József Antal - választom ki és hozom a nyilvánosságra.

Kormányi, állami, politikai, egyházi, önkormányzati, alapítványi, társulati, vagy civil szervezeteknek tagja nem vagyok, és nem is szimpatizálok velük. Nem tartozok a médiához, internet figyelőkhöz, rendőrséghez, ügynökökhöz, titkos szolgálatokhoz, kémekhez, besúgókhoz, vagy fizetett spiclikhez. 
Általános információk
Az életem útja: http://jozsef-kutasi.de/Az_eletem_utja_-_Kutasi_Jozsef/az_eletem_utja_-_kutasi_jozsef.htm
                 
Eljön egy pillanat az életedben, amikor rájössz, hogy ki az, aki igazán számít; hogy ki az, aki sosem számított; ki az, aki többé nem fog és ki az, aki mindig is számítani fog.. akik már a múltad részei: megvan az oka annak, hogy a jövődben ők miért nem szerepelnek !

Sokat hibáztam az életem során. Hagytam, hogy az emberek kihasználjanak, és elfogadtam a megérdemeltnél sokkal rosszabb dolgokat. Ám tanultam a rossz választásaimból, és annak ellenére, hogy van pár dolog, amit sosem kaphatok már vissza, és vannak emberek, akik már soha nem fognak bocsánatot kérni, legközelebb már okosabb leszek, és nem horgonyozok le olyan dolog mellett, ami kevesebb, mint amit megérdemlek.

"Hagytam, hogy az emberek kihasználjanak, és elfogadtam a megérdemeltnél sokkal rosszabb dolgokat."

"Emberek"! Ezen szó alatt az élökre és a halottakra gondolok, akikbe csalódtam, a megélt 75 év alatt.

Piliscsaba - Klotildliget. (Budapest - Oktogon, Internet terem)  Szerda, 2011. október 26.

Díjak
"Nemzeti újságírásért" kitüntetés, bronz fokozat
Független Újságírók Szövetsége Budapest 2009
http://www.fusz.hu/index.php?op=full&q=9370

Auszeichnung für den "Nationalen Journalismus", bronzene Stufe
Award for "national journalism", bronze level

Schätzlein - Leistungs- woche. Kitüntetés: arany fokozat!

http://kutasi.blogspot.com/2011/05/9458-kutasi-jozsef-antal-schatzlein.html
Kezdés Időpontja
2007. szeptember 10.
E-mail
Honlap



(ide kattintani!)


Itt található KUTASI JÓZSEF ANTAL (5,2 MB):
 Ide kattintani! > http://hirfutar.kutasi.eu/polhirfut.pdf > Ide kattintani!


A KUTASI JÓZSEF ANTAL OLDAL FELADATA ÉS CÉLJA!

0.001 – 10.624

Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke
2007. szeptember 10. – 2011. szeptember 30.