Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. október 25., kedd

10.864 - Farkas Éva: Kedves Tanár Úr! '56-ban én 5 éves voltam, gyakorlatilag nem emlékszem, csak egy-két foszlányképem maradt meg,/...

From: Farkas Éva
Date: 2011. október 24.
Subject: 1956
To: jozsef@kutasi.eu


Kedves Kutasi Úr! Kedves Jóska!
 
Azért küldöm neked az alábbi válaszlevelemet, melyet egy gyerekkori tanáromnak írtam (válaszul arra, mely legalul található), mert
még mindig ilyen vélemények vannak '56-ról olyan emberek szájából, akik nagy befolyással lehetnek a magyar ifjúság történelmi tudásának fejlődésére és az események megítélésére. Engem ez mélységesen fölháborít! Ajánlom másoknak is olvasásra tanulságul, mert a közelmúlt még koránt sincs lezárva.
 
Szeretettel: Éva
 

Kedves Tanár Úr! '56-ban én 5 éves voltam, gyakorlatilag nem emlékszem, csak egy-két foszlányképem maradt meg, ami az akkori eseményekhez kapcsolódik. De  Otthon a családban és távolabbi rokonságban és szüleim baráti körében soha el nem hangzott az a megcsúfított és megbecstelenített kifejezés, hogy ellenforradalom. Apám mindig nyitott szemmel járt és tisztában volt nem csak a hazai eseményekkel, hanem a külföldön történtekkel is, egészen halála napjáig. Sokat mesélt  56-ról és az én szememben is

Tovább > Érkezett egyéb írások < Tovább