Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. december 31., csütörtök

4.185 - Iványi Sándor a nevem, 40 éves, protestáns családfő vagyok.

Tiltakozás a Budavári Koronázó Főtemplomban történt kitüntetés miatt
Címzett: Kiss Imre elnök úr, a Szent korona Szövetség elnöke

Uram!

Iványi Sándor a nevem, 40 éves, protestáns családfő vagyok.

Ma kaptam a hírt, és mély megdöbbenéssel vettem tudomásul, hogy Dávid Ibolya, a magyar jobboldal és nemzeti törekvések árulója, a keresztényüldöző és nemzetáruló jelen kormányhatalom támogatója, Önöktől kitüntetést kapott a Budavári Nagyboldogasszony Templomban.

Én régebben már írtam Önöknek egy-két levelet, de nem kaptam rá választ: ma már értem, hogy miért nem. Azért nem, mert Önök is csak egy a sok kirakatszervezet közül, amelyek nem a nemzet ügyét szolgálják, hanem inkább a saját boldogulásukat.

Dávid Ibolya, és az összes parlamentben henyélő, csak a saját gazdagodását szolgáló politikus nem érdemes a szent korona szolgálatára.

Csatolom Önöknek a ,,Szabadságunk alapja" című tanulmányomat, amelyben megismerhetik, mit is jelent a szent korona tan a magyarság számára.

A szent korona tana szerint mindennek az országban a magyarság szellemi, és anyagi gyarapodását kell szolgálnia, de itthon, a Szent korona Történelmi Alkotmányunk eltörlése, 1944 márciusa óta nem ez történik, hanem nyomorba döntötték az egykor gazdag, egységes magyarságot, ezért hívnak bennünket szerte a világon ma már a 4 millió koldus országának....és az új európai Izraelnek.

A politikai elit az Európai Unióhoz való csatlakozásával, majd később a Lisszaboni diktátum aláírásával végleg feladta Magyarország önrendelkezését. Ebben a magyar nemzet elleni árulásban Dávid Ibolya és pártaj is aktívan kivette a részét!! És ezek után a Szent korona Szövetség saját magát megszégyenítve, kitüntet egy ilyen gonosz asszonyt!!
Ezennel felszólítom Kiss Imre urat, hogy mondjon le az elnöki tisztségéről, és számolja fel a Szent koronához méltatlan szervezetét! Ön, és társai méltalanok lettek a magyar nemzethez!

A nemzetünk gyarapodni fog Önök nélkül is a szent korona aranyló fényében!!

Cum Deo Pro Patria et Liberta!
Iványi Sándor, founder
SZENT ISTVÁN SZÖVETSÉG
HUNGARY