Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. március 30., kedd

5.167 - Haragom a világé!

From: Czeglédi János
Date: 2010. március30.
Subject: üzenet
Cc: antal@jozsef-kutasi.de

Haragom a világé!

2010. 03. 20. 

Egy közösségben tartózkodtam. Erős szívfájdalmat éreztem, majd egy erő  forró ölelése vett körbe. Nem tudtam mozdulni, a szemeimet nem tudtam kinyitni. A következő  üzenet érkezett: 

A fény, a fény a hajnali fény, ott van az égbolton!

Nem figyeltek Rám! Nem figyeltek Rám! Nem figyeltek Rám!

Kiáltok hozzátok, Gyermekeim!

Süket a fületek, vak a szemetek! Süket a fületek, vak a szemetek! Süket a fületek, vak a szemetek!

Haragom a világé!

Kire figyeltek, kit láttok, kit szerettek?

Érzem, hogy Engem, hogy Engem, hogy Engem! Itt vagyok!

Szeretlek! Értsd meg, hogy itt vagyok! Nem akarlak téged elveszíteni!

Miért vagytok süketek és vakok?

Sötétség fiai, vesszetek, pusztuljatok! De gyermekeimet nem adom!

Íme, itt vagyok! Lássatok meg Engem!

Ne féljetek!

Hajnali égbolt, hajnali égbolt, Én itt vagyok! Tudd te, hogy Én ki vagyok, neked mondom!

Bölcs a te szíved, tudod, hogy Én ki vagyok. Ha ti sem értetek, ki ért akkor Engem?

Ha ti sem értetek, ki jön akkor Hozzám?

Képmutatók! A szemembe hazudtok!

Hazudtok, loptok, csaltok, és azt mondjátok: Engem szerettek?

Gúnyoljátok gyermekeimet! Lelkükön tapostok.

Utolsó  figyelmeztetés néked, képmutató  világ!

Képmutatók! Hazugok! Azt mondjátok, szerettek. Hamis világ!

Alig van őszinte szív közöttetek.

Hazugság fiaival paktáltok! Utolsó figyelmeztetés, amit most küldök néktek!

Hazugság fiai! Milyen a ti szívetek?

Látom Én, látom Én.

Nevessetek csak!

Gyermekeim elhordozzák  Értem a könnyeket. Fájdalom a lelkükön.

Figyelj a jelre! Tudd, hogy itt vagyok!

Süketek és vakok! Nem tudjátok, hogy a szívetek is hideg?

Uratok van itt! Ó, te világ, mivé lettél! Mennyi könny és áldozat!… 

Várok rátok, Gyermekeim! 

Jézus 

-Anael-