Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. május 19., hétfő

951 - Zsigai Klára [mailto:bklara53@t-online.hu] : Holnap (2008. május 20. kedd) nem lesz rendőri erőkkel kény-szerkilakoltatás.

Von: Zsigai Klára [mailto:bklara53@t-online.hu]
Gesendet: Montag, 19. Mai 2008 16:58                 
Betreff: Híreim magamról!
An:; antal@jozsef-kutasi.de

 

Kilakoltatás fel függesztve.! Holnap (2008. május 20. kedd) nem lesz rendőri erőkkel kény-szerkilakoltatás. Fellebbezésemet elfogadta a bíróság, és most birtokháborítás miatt feljelentettem Őket.....ma volt ennek a tárgyalása. Kemény kislány voltam, nem engedtem, hogy csak mindenfélét írogassanak a jegyzőkönyvbe, mintha én mondtam volna. Kitöröltettem velük, és megmondtam, ha nem azt írják, amit én mondok, vegyék tudomásul nem írom alá! Meglepődtek...de akkor engemet nem ismernek! Nem baj, majd lesz még rá módjuk!

Köszönöm imátokat!

Átmenetileg levegőhöz jutok 4-5 hónapig....addigra remélem kiderül az igazság!

 

Puszi mindenkinek:

 

Klári

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------