Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2013. szeptember 15., vasárnap

17.759 - NYUGATI MAGYAR EGYHÁZ: FEJETLEN EGYHÁZ vagy MAFFIA EGYHÁZ ?


Feladó: NyuMaEgy 
Dátum: 2013. szeptember 15. 4:10
Tárgy: Fejetlen vagy maffia?
Címzett: József Antal Kutasi <jozsef@kutasi.eu>

NYUGATI  MAGYAR  EGYHÁZ  
________________________________________________________________________________________________________________.
Kiadja az: Magyar Református Egyház építői Ontario, Kalifornia.    Email: NyuMaEgy@yahoo.com   2013. szeptember hó.
====================================================================================================.
 
FEJETLEN EGYHÁZ vagy MAFFIA EGYHÁZ ?
 
              A Magyar Református Egyház történelmében egyedülálló bűnös törvényszegések, csalások, lopások, gyilkosságra való felbujtás, az egyház tönkretétele orvoslására érdekében tett Feljelentésre nem jött válasz az egyház állítólagos "Jogi Bizottság" tagjaitól. Név szerint: Nt. Magyari-Köpe Gábor, Fövényessy Károly, Dózsa György, Mikó Béla, Nt. Dr. Borsay Dániel. Az összmagyarságra szégyenletes ügy nem új, jelentettük a hamis pap Szabó Sándor és második felesége által elővetett bűnös dolgokat az esperesnek, püspöknek, a Zsinatnak, de úgy látszik azokból az istentelen kommunizmus kiölte az Isten és emberekhez való kötelességüket. Esküjüket, törvényeket megszegve, hamisan szerzett ragjukkal nem Istent, s a hívőket, hanem a sátánt, a gonoszt szolgálják. Nem tudtuk, hogy a Zsinatot a III/III-as besúgó ügynök Bölcskei Gusztáv uralja, A hamis pap azzal dicsekszik, hogy Bölcskeivel diáktársak voltak. Meg is hívta és fizette az egyház pénztárából az amerikai útját Bölcskeinek, de ő nem volt hajlandó meghallgatni az egyháztagok panaszát, de meghallgatta diáktársa meséit, ami valószínű a következőképpen fojt le:
 
              A hamis pap elmondta Bölcskeinek hogyan hagyta ott a Cigándi Egyházat, hogyan szökött át a határon, majd csalással félrevezette az USA Bevándorlási Hivatalt s jött Ontarióba. Ott már minden ment simán, egy v. kommunista ügyvéd intézett mindent. Tucat számra hamisította a dokumentumokat, nem létező pulpit commitee, hamis jegyzőkönyvek, hamis nyilatkozatok, aláírások mindent, ami kellett. Igaz, több mint 200 ezer dollárba került, de nekem megérte és úgyis az egyház pénztárából vettük ki. Az ügyvéd félrevezette a bírót is. Irt egy levelet, hogy a püspök kinevezett lelkésznek az Ontariói Egyházhoz és csak ő válthat le. Úgy, mint a Pártba kinevezik az elvtársakat. Az amerikai bíró nem ismeri a magyar egyházi törvényeket, elhitte a kinevezést. Tudod mit jelent ez Guszti, landlord lettem, enyém lett az egyház a lakóteleppel együtt. Bölcskei ájuldozott, de volt bőven az áldozó borból, kiürült a pohár és kérdezte: Mit szóltak ehhez az egyháztagok? Először fel voltak bőszülve, de elintéztem őket. A 264-es létszámot lecsökkentettem 46-ra, a lakótelepen nyugdíjasok élnek, azokkal aláírattam hűség nyilatkozatot, hogy nem fognak ellenem és Zsóka ellen beszélni máskülönben ki kell költözni a lakásból. Vagy 18-at kiköltöztettem, vagy elköltöztek s utána csend lett, nem mertek beszélni rólunk.
             
              Hogyan tudtad ezeket megtenni? Kérdezte a III/III-as ügynök. Nem volt könnyű, de segített a felsegem, az ügyvéd és annak az öreg anyja, az operaénekes, és az új magyarok, azok nem ismerik az itteni helyzetet, vannak munkanélküliek is, akik pénzért mindent elintéznek. Itt a dollár ugat, s a kutya hallgat, vagyis az öregeknek nincs pénzük s hallgatnak, a fiatalok pedig elmennek az amerikai egyházakhoz. Az nem is baj, mert bérbe adom a két templomot idegeneknek, a kultúrtermet a mexi-kóiak-nak, akik jól fizetnek érte, nem úgy, mint a magyarok, azok adományaiból nem tudnák uszodás lakásban lakni. Az uszodáról a Bodrog hideg, sáros vize jut eszembe s libabőrös lesz a hátam, - szabadkozott a hamis pap. - De Sándor, hogy tudtad ezt elérni?  Kérdezhette Bölcskei. - Hát bevallom, sok pénz és csalás kellett hozzá és idő is, Voltak évek, mikor több időt töltöttem a bíróságon, mint a templomban. Az egyháznak volt dollárja bőven, de vettem rá kölcsönt is, hogy tudjam fizetni az ügyvédet, aki 150 dolláros órabérrel vezette félre a tudatlan bírót. Igaz az 100 ezer dolláros kölcsönt Varga Sándorral írattam alá, mint lelkipásztor, de azt vallotta, hogy ő janitor és nem tudta mit írt alá. Szerencsére elsimult az ügy, a pénzből tudtam fizetni a költségeket. Nem volt könnyű, de a feleségem segített, ő tudta az embereket kezelni. Felöltözött, mint egy színésznő, mutogatta a pucérját, táncolt s énekelte, hogy többet ér az imánál a tánc. A fiúk egymásnak mutogatták a fényképét, nagy sikere volt, az újság azt írta, hogy színésznő. Ha nem érzem, jól magam ő prédikál helyettem, először botrány lett miatta, de akinek nem tetszik, ne jöjjön ide,
             
              Elképesztő, amiket mondasz, nyúlt a pohár után Bölcskei. Ez még csak hagyján, voltak ellenségeink is, - mondta a hamis pap. Vitéz Fenyves Józsefné az első lakásba lakott, amit a nagynénje hagyott rá. A lakásépítési költségét nagynénje fizette azzal a megegyezéssel, hogy örökösére hagyhatja. Fenyvesné nem akarta aláírni a hűség nyilatkozatot és sokat beszélt ellenem. Egy reggel bekopogtam hozzá, hogy ha nem hagyja, abba kilakoltatom, erre ő tökön rúgott. Mondtam Kovácsnénak, hogy jöjjön el tanúnak, feljelentem Fenyvesnét. Ő azt mondta, hogy nem látta és nem akart hamisan tanúskodni. Fenyvesné vitt a bíróságra, mert kilakoltattam. Itt kezdődtek a bajok. Kihallgattak, amire nem voltam eléggé felkészülve, úgy hazudtam, hogy magam se hittem el, de muszáj volt, hogy itt maradhassak. Tárgyalás lett belőle, hiába mondtam, hogy Fenyvesné rám támadt és megrúgott, azt nem vette figyelembe a bíró. Az volt a szerencsém, hogy Fenyvesné 83 éves volt és elájult a tárgyaláson. És akkor mi lett - kérdezte Bölcskei.  A bíró úgy döntött, hogy Fenyvesné visszaköltözik a lakásba, fizetni kell a perköltségeit és 35 ezer dollár jóvátételt. Szerencsére nem jött vissza, azt mondta, nem akar látni és megátkozott. De az ugye nem érvényes? - Ah, dehogy, a papokra az nem érvényes, honnan vettél annyi pénzt? Hát az egyháztól és Ilona is bele segített. Ki az Ilona?  Még Berci bácsi mondta, hogy otthonába főzött, takarított az öregekre, a férje büntetett előéletű volt és az öregeket kényszerítették, hogy vagyonukat írassák át a gyerekeire, így több milliós apartment házakat vettek, ami most jól jövedelmez, van sok pénze. Berci bácsi megtette pénztárosnak, a férjét gondnoknak és a lányát ellenőrnek, így nincs probléma, az egyház pénztárából annyit veszek ki amennyi kell. Ilona tudja, hogy jobb, ha rám hallgat, amíg az egyháznál van, addig védem, és az új magyarok nem tudják a múltját, nagy szerencsém van vele.
              Közben a fehérnépség fontoskodott. Feltöltötték a boroskancsókat áldozó borral, volt bőven, mert csak egy pár ember megy úrvacsorázni, nem tetszik a népnek, amit a hamis pap művel. Te Sándor, - tette le az üres poharat Bölcskei - mesébe illő dolgokat beszélsz. Sándor elvörösödve szólt, ne sértegess, neked mind diáktársamnak, III/III-as ügynöknek, püspöknek, a Zsinat elnökének nem hazudok. Elmondom az igazságot, másnak nem mondhatom el, pedig nem tudok aludni miatta. Jó, jó ne sértődj meg, de olyanokat tettél, amiért esperesi rangot érdemelsz, sőt megérdemled, hogy a Gyurcsány kormány kitűntessen valami vaskeresztes érdemrenddel. Okay, akkor mondom tovább. Ilona férje otthonról fiatal lányokat hozatott ki, akik Las Vegasba kötöttek ki és azt az újság közölte, nem lehetett tovább gondnok. Félő volt, hogy embercsempészésbe keveredünk, de a konzulátuson segítettek. Az új gondnok, Néző János rendet akart csinálni, kérte a pénztár és jegyzőkönyveket. Azokat nem mutathattuk meg neki. Engedélyem nélkül összehívott egy presbitergyűlést ahol megszavazták, hogy engem és Ilonát azonnali hatállyal elküldenek az egyháztól. Másnap kiraktak az irodából és lecserélték mindenhol a zárakat. Telefonáltam az ügyvédnek és mentünk a rendőrségre, hogy feltörték az irodát. Jöttek a rendőrök, mi is mentünk utánuk, Barabás Sándor elénk állt, összeverekedett az ügyvéddel az kérte a rendőrt, hogy tartóztassa le Barabást, a rendőr őt is le akarta tartóztatni, mert jogtalanul volt az egyház területén. Közben az új gondnok Néző János megmutatta a rendőröknek a felmondást és azok mondták, hogy hagyjuk, el az egyház területét máskülönben letartóztatnak és becsuknak. Azt hittem, hogy vége mindennek, elvesztettem min-dent, az utcára kerülök. Mit lehet tenni - kérdeztem az ügyvédet. Pénz a pénz nekem még tartozol. Eltökéltem, hogy az akkor kb. 5 millió értékű egyházat feláldozom, ha én bukok bukjon az is. Mondtam az ügyvédnek, hogy megkapja a tartozást s fezetek mindent. Biztos voltam, hogy Ilona adni fogja az üres csekkeket, s az egyház pénztárát úgyis én kezelem. Az ügyvéd hamisított egy Court Ordert és mikor már bezárt a bíróság keresett egy bírót, akinek mondta, hogy a presbiterek nem küld-hetnek el, mert  a püspök nevezett ki és csak az küldhet el. A bíró aláírta a hamis Ordert. Azzal elmentünk a rendőrségre és kértük, hogy kísérjenek el a telepre, ott már csend volt, a gondnok és a barátai hazamentek. - Ez nagyszerű, szólt közbe a Zsinat elnöke, ezért püspöki rangot érdemelnél. - Még nem volt minden rendben. Rájöttek, hogy hamis a Court Order, mondták, hogy jöjjön vissza a gondnok. Akkor már találtam magamhoz megfelelő embereket, akik felhívták a gondnok feleségét és mondták neki, hogy ha a férje az egyházhoz jön, felgyújtsák a házát. A tűzoltók egy hétig figyelték a házát, azóta nem jött ide.
 
              Óh, vannak embereid, erre iszunk egyet, mondta a III/III-as. - Van, de meg kell fizetni, nélkülük már nem lennék itt. Akkor már elmúltak a bajok, erre is iszunk egyet. - Még nem iszunk, nem múltak el a bajok, szabadkozott a zabipap. Itt van a templom tervezője, Berci bácsi mondta, hogy Bogár Gyula nélkül nem lenne új templom. Az első feleségemtől sokat meg-tudott, sok bajom van miatta. A templomba behunyt szemmel megyek, mert ott van a neve a márványtáblán, s ha meglátom, felfordul a gyomrom, alig tudok prédikálni. - Hát őt nem tudod elintézni? Van ügyvéded, embereid, pénzed. - Próbáltam, az ügyvéd beperelte kétszer, de mindkét esetben az ügyvéd vesztett. Ő nem ügyvéd, de ismeri a törvényeket, mikor az öregek bepereltek ő is csatlakozott hozzájuk és két bírót leváltatott, mert rosszul döntöttek. Bánki Pista osztálytársam munka nélkül volt, kértem, verje meg, hogy ne tudjon beszélni. Benne volt, de mondta, hogy én is menjek. Azt nem tehettem, Van itt két maffia banda, az egyik vezetőjét, Markó Bélát a Fehértó vendéglőben a detektív felismerte, lövöldözés lett, mindketten meghaltak. Úgy értesültem, hogy Markó helyébe Dezső Pista lépett. Jó pénzért megtettem telep gondnoknak, majd megkértem ölese meg. Azt mondta, hogy nem ismeri, leírtam címét, telefonját, de mikor megtudta, hogy ő tervezte a templomot elment a rendőrségre. - Mi lett veled? - Kihallgatott egy detektív, Kovács Sándor volt a tolmács, azt gondoltam mindennek vége. - Mi történt? - Úgy hírlik, hogy a detektív kérte Bogárt, hogy írja alá a feljelentést, hogy letartóztathassanak, szerencsére nem írta alá, mondta, hogy nem akarja, hogy az 5 éves fiam árván apa nélkül maradjon, akkor már meghalt az anyja. - No, látod mégse akarta, hogy börtönbe tegyenek, erre igyunk egyet. - Azt nem, de azt sem, hogy itt pap legyek, - koccantak a poharak. -  Új tetőt tettünk a templomra, a contractort meghívtam a lakásomra, Borozgatás közben kimentünk az erkélyre, neki mexikói munkásai is voltak s kértem, hogy intézze el Bogárt. - Mi történt azután? -  Ő elmondta a barátainak, azok meg a rendőrségnek és a Bíróságnak. - És mi lett veled? Hét évig húztuk a pert, az öregek kihaltak, nem volt tárgyalás.             Nagyszerű, ezek dicsősségé-re válna még a III/III-as elvtársaknak is. De mond, mit szólnak ehhez a többi tiszteletesek? Nem tiszteletesek azok, utánuk nyomoztunk, s így kézbe tartom őket. Egyik szereti a bort másik a nőket, van több, akinek a papírjai hamisak, nem vizsgáztak le. Az 1956 előtti papok kihaltak, nem csak én vagyok, aki a kommunizmusban tanultam, takarjuk egymást, kéz kezet mos, nekem van bőven pénzem, nekik nincs, nem szólnak. - Sándor, te nagy vagy, püspökké csináljak és mindent elkövetek, hogy Gyurcsány elvtárs kitűntessen becsületrend nagy kereszttel, azt a nyakadba hordhatod s meghajolnak előtted az emberek.
 
              Nos, így állunk NT, és nem NT, Magyar Református Egyház Jogi Bizottsági urak. A hívő emberek, de Isten is megunta az egyházak tönkretételét az elkanászkodott hamis papok által. Itt az idő, hogy teljesítsék a kötelességüket, ne várják, hogy az Isten tegyen rendet, aki nem hagyja a bűnt büntetés nélkül, megbünteti az atyák vétkét a fiakban harmad és negyedíziglen. Önök vállalták a Jogi Bizottság tagságát, felesküdtek az egyház törvényi betartására. Ha elmulasztják kötelességük teljesítését, bűnpártolók lesznek, s mint ilyenek az USA törvénye és Isten törvénye által büntetendők. Az önök lakcíme ismeretlen az egyházaknál, azért küldjük e felhívást e-mailen, hogy ismerőseik átadják, Isten elől nem lehet elbújni, önöknek is felelni kell tetteikért. Elsősorban a Jogi Bizottság elnökét. Nt. Magyari-Köpe Gábor San Franciscoi lelkipásztor, megbízott konzult kérjük meg a magyarságra szégyenletes ügy elintézésére. Úgy néz ki, hogy a magyar kommunista kormány III/III-as ügynökök által támogatott, kétes múltú személyeket az amerikai magyar reformtus egyházakhoz helyeztek csalással, azzal acéllal, hogy azokat lezűlesztsék, vagyonát eltulajdonítsák, megszüntessék azt az erkölcsi és politikai erejét, amely Béky Zoltán püspök idején volt. Ezek a hamis papok nem csak vizet prédikálnak s bort isznak, de megszüntették a magyar iskolákat, cserkészeket, kiűzték a hívőket a templomból. Ez nem tűrhető tovább! Meg kell tisztítani az istenházát a hamis papoktól, a hazugoktól, a csalóktól, hogy a hívők visszatérjenek a templomokba és közösen kérjék az Istent, hogy tekintsen reánk, segítse a magyarokat egy szebb, boldogabb jövő megteremtésében. Adja Isten úgy legyen.                                  (Folytatjuk)