Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2013. szeptember 30., hétfő

17.836 - Bokor Imre: Címedet (e-mail címedet és nevedet) a tiltó (elutasító) listára teszem, egyben megszüntetem a cikkeim hozzád történő továbbítását.

Kutasi József Antal írja:

Válasz Prof. Dr. Bokor Imre Úrnak

Kedves Imre!


Mivel az e-mail levelemet nem fogadod, így ez úton utasítom vissza az írásodat!

("...ezért Szalay barátja nem lehet az én barátom is.)

Szalay Róbert nem a barátom, hanem ismerősöm, mind a többi 13.740 (tizenháromezer hétszáz negyven) E-mail ismerős, akikkel kapcsolatban vagyok.


Igaz szeretettel,


Jóska

Feladó: Dr.Bokor Imre
Dátum: 2013. szeptember 30. 15:32
Tárgy: RE: SÜRGŐS! Kutasi József Antal: Ne keverjél bele a dolgaitokba!!!
Címzett: Kutasi József Antal <jozsef@kutasi.eu>


VÁLASZ!
    KEDVES JÓSKA!
             Szó sincs arról, hogy belekevernélek a kettőnk dolgába, pedig  benne vagy, mert nem engem titulál Szalay barátjának, és nem én kapom tőle a  leveleket, valamint nem én lettem a postása.  Mivel  Szalay bizonyítottan  megrögzött mocskolódó,  hazug,  hazaáruló komisszár és pufajkás,  ezért Szalay barátja nem lehet az én barátom is.
              Úgy látom, hogy kettőnk eddigi tevékenységéről eddig nem tudtál dönteni, ezért segítek  neked és megszakítom a kapcsolatot  veled.
Címedet (e-mail címedet és nevedet) a tiltó (elutasító)  listára teszem,  egyben  megszüntetem a cikkeim hozzád történő továbbítását.
               Ebben a döntésemben semmi harag nincsen, de  beleuntam a Szalayval és barátaival való kapcsolattartásba, Szalayval csak a bíróságon találkozom.
                További jó munkát és jó egészséget kívánok számodra:
                                                                                                      
 Bokor Imre.