Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2014. július 23., szerda

19.071 - Kutasi József Antal megosztotta Norbert Nádudvarifényképét: Kedves magyar kormánytag!

  • Nagy Lajos Sok esetben csak egy kereső van egy családban, és ennyi vagy ennél kevesebb pénzből kell gondoskodni a többi családtagról is! És az élet nem ilyen egyszerű, hogy csak a szükségleteinkre keressünk! 

    Nem tűnik fel, hogy az ember az egyetlen állat a földön aki fizet azért, hogy élhessen?
  • Rozália Farkas L Nekem nincs autóm, így a benzin kiesik. Azonkívül nem tegnap alakult ki ez a helyzet. Ne lett volna szocializmus, és úgy élhetnénk, mint Ausztriában. Ne vette volna fel a komcsi+ utód szoclib kormányzat a rengeteg kölcsönt! Nem lenne államadósság, és jobban élnénk. Gondolja Nagy Lajos, hogy egy kormányzat, - az előbbi évtizedekhez képest - pár év alatt csodát tesz?
  • Nagy Lajos Kedves Rozália! Nem, nem gondolom, sőt azt látom, hogy nem is törekszik rá a mostani kormány sem, hogy magasabbak legyenek a bérek. Kimondottan azzal az érvekkel csábítják ide a külföldi munkaadókat, hogy nálunk olcsók a bérek, és kapnak támogatásokat ...Bővebben
  • Rozália Farkas L Ezek a dolgok is igazak. Én a kettőt összeadnám, amit én leírtam, meg amit maga.
  • Kutasi József Antal Olvastam a bejegyzéseket!

ERRE A CÍMRE: <jozsef@kutasi.eu> KÉREM A FELIRATKOZÁST, AZ ÜZENETEKET, ÉS AZ ANYAGOKAT A KUTASI JÓZSEF ANTAL oldalára!