Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2017. április 30., vasárnap

22.114 - ​Lakatos Pál: ​Én nem amatőr szinten vagyok jelen a facebookon.

Azt is elmondtam már néhányszor, hogy egy önmagára valamit adó újságíró a mindenkori hatalom ellenzékének tartja magát, s kifejezetten a hatalmon lévők tevékenységét vizsgálja. A mindenkor hatalmon lévőkét. Pártszínektől függetlenül.
Aki ezt számon kéri tőlem, rosszul teszi.
​​
Én nem amatőr szinten vagyok jelen a facebookon. Időm egy jelentős részét, amit persze fordíthatnék másra is, azzal töltöm, hogy híreket hallgatok, televíziós adásokat nézek, tudatosan, s egy-egy érdekesség kedvéért barangolok az interneten, hogy utána, a saját kútfőm alapján megfogalmazzam arról a véleményem. Hogy eligazítási pontokat keressek a velem tartóknak. 
Hogy aztán segítsem őket a végső véleményük kialakításában. 
Ez nekem időbe telik, munkát jelent. 
Azt gondolom, ezért nem becsmérlést érdemelek. 
Igaz, dicséretet sem várok el, de hogy ezért emelkedjen a vérnyomásom, túlfűtötten kalapáljon a gyógyulófélben lévő szívem, számomra nem kifizetődő. 
Csak egy kis megértést kérek, az elszabadult indulatok helyett. Szerintem ez nem nagy kérés. 
Talán még teljesíthető is.
Mert "nekem szülőhazám itt e lángoktól ölelt
kis ország, messzeringó gyerekkorom világa."