Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2016. szeptember 17., szombat

21.341 - Pilisszántói áldást osztó Jézus szobor avatása közeledik


Feladó: Béla Szalontai
Dátum: 2016. szeptember 15. 14:04
Tárgy: Azt gondolom....
Címzett: jozsef@kutasi.eu

....NEMES, és FONTOS , egyben szép cél a lenti.
Támogassa mindenki, akár kis összeggel IS!.(én megtettem!) Számlaszám,  -és adatok,-  a felhívás végén.
Szép vidék,   -én láttam, régebben,-  messzire hathat! Éke lesz a környéknek.(mint Rióban!), valamint figyelmeztető mindenkinek,   MI  EBBEN  a HAZÁBAN  KERESZTÉNYEK  vagyunk, NEM  arabok/zsidók/muszlimok!
-szalontay-

Pilisszántói áldást osztó Jézus szobor avatása közeledik 

A képeken a 2016. december 21-én, Napfordulókor avatandó, 4 méteres Jézus szobor kicsi makettje látható a pilisszántói Szikla Színház fölötti párkányon, a felállítási helyén. 
A szobor 5 millió Ft-os felállításához, még szükséges adomány. Kérünk, amennyiben lehetőséged van és módodban áll akár kis összeggel is támogatni a magyar kereszténység fennmaradását, a megadott számlaszámra történő befizetéseddel tedd azt meg, és a felhívást juttasd el minél többek részére. 
Isten fizesse meg! 


Pilisszántói áldást osztó Jézus szobor avatása közeledik Pilisszántói áldást osztó Jézus szobor avatása közeledik Pilisszántói áldást osztó Jézus szobor avatása közeledik