Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. július 31., péntek

3.127 - Kata: Ezt már nem tudom tolerálni

Feladó: Kata
Dátum: 2009. július 30. 15:21
Tárgy: Lemondó levél
Címzett: Kutasi József



Kedves Kutasi József!

Szomorú vagyok, hogy erre a lépésre kényszerülök, mert hosszú idő óta örömmel vártam a híradásait, de az utóbbi időben változott a hangja. Úgy veszem észre, hogy egyértelműen a jobboldal szétzilálására törekszik. Ezt már nem tudom tolerálni. Tehát erre a címre:
........@gmail.com nem kérek küldeményeket.

Üdvözlettel

Kata

Kutasi József válasza:

Háttérben, családon belül dolgozok! Engem senki nem támogat és nem ad egy darab vasat sem. Azt a kis pénzt abból a kevés nyugdíjamból vesszem el, ami erre a feladatra szükséges. Ez így jó, mert senkihez nem kötöm magamat, és mindig igazságos, becsületes, független, semleges és önálló, voltam, vagyok, és maradok.

Kormányi, állami, politikai, egyházi, önkormányzati, alapítványi, társulati, vagy civil szervezeteknek, tagja nem vagyok és nem is szimpatizálok velük.  Nem tartozok a Médiához, internet figyelőkhöz, ügynökökhöz, titkos szolgálatokhoz, kémekhez, besúgókhoz, vagy fizetett spiclikhez.