Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. január 28., csütörtök

4.462 - Nirschné Henn Edith: Azért írom, hogy a Föld egyetlen nemzete, mert népek vannak, de Nemzet csak egy van, a Magyar.

Von: Edith Nirschné Henn
Gesendet: csütörtök, 2010. január 28. 13:39
An: Kutasi József
Betreff: Bóna Mária Ilona: Azt hiszem be fogom fejezni a levelezést, mert nem szeretnék belehalni a hiábavaló küzdelembe!

 

Kedves József!

 

Azt gondolom, hogy ilyen elkeseredése akkor van az embernek, ha türelmetlen. Milonát ismerem személyesen is, mélyen is. Neki is mondtam már többször, hogy nem keseregni kell, az sehova se vezet. Én bizakodó vagyok és nap mint nap tapasztalom a Teremtő Isten végtelen kegyelmét. Azt is megértettem, hogy mindennek szabott ideje van a teremtett világban. Amint rügy előtt nincs gyümölcs, úgy a Föld egyetlen nemzetének is, a magyar nemzetnek is megvan a saját belső létezési ideje, ritmusa.

Azért írom, hogy a Föld egyetlen nemzete, mert népek vannak, de Nemzet csak egy van, a Magyar.

 

Én bizakodó vagyok, mert ha csupán négy évre tekintek vissza, akkor is tisztán látszik, hogy mennyit fejlődött a magyar nemzet. Rengeteget.  Akinek füle van, az hallja, akinek szeme van az látja...

 

Úgy hogy szerintem több hittel haladni kell rendületlenül előre. És nem kell siránkozni sem, aggódni sem, de kell tenni a dolgunkat szorgalmasan, becsülettel, HITTEL.

 

Szeretettel,

Edith

 
Nirschné Henn Edith
+36-20/98-09-540