Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. január 30., szombat

4.492 - Jäger Lajos: Felvetődik a kérdés: ha lenne kertész, követné e a Nép, az Istenadta Nép?

Von: Lajos Jager
Gesendet: Samstag, 30. Januar 2010 11:28
An: Kutasi József
Betreff: Re: 3/10 - Ezek a képek járják körbe a világ magyarságát...

 

Köszönöm, hogy elküldted újra.

Megnéztem, meghallgattam, meghatódtam! Szép volt, elgondolkodtató volt, cselekvésre ösztönző volt! Felvetődik a kérdés: ha lenne kertész, követné e a Nép, az Istenadta Nép?

Azt mondom én is, addig küzdök a "feltámadásért" amíg a lelkem és a testem bírja,  de elég e az a kevés elkötelezett, hogy meggyőzze a Népet, a Közembert, hogy mozduljon és cselekedjen a saját és Népe jövőjéért!?

Két hónap múlva kiderül, hogy volt e értelme számomra, az én több évtizedes szerény harcomnak. Ez talán az utolsó reményem, de hiszek a sikerben, mert hit és remény nélkül nincs élet.

Üdvözlettel, J. Lajos