Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. január 28., szombat

11.855 - Kutasi József Antal: KEDVES FACEBOOK ISMERŐSEIM! Orosz Katának 50 ismerőst ajánlottam. Ezt az ajánlatot azonnal vissza vonom.

KEDVES FACEBOOK ISMERŐSEIM!


  • Orosz Katának 50 ismerőst ajánlottam. Nevüket kérésre megküldöm! Ezt az ajánlatot azonnal vissza vonom. A Kata Orosz oldalán már ezer felüli az ismerősök száma. Javaslom, az ismerősök közül Kata Oroszt törülni, másokat meg óvakodásra figyelmeztettem.

  • Dombóvár melletti faluban laknak. Ott voltam és meglátogattam a családot. Hogy a villany a gáz, már kivan kapcsolva, az magától értetődik. Csak úgy mellékéssen 500.000 vagy egy millió Forint kellett volna. Ezeknek nincs deviza hitelük!  A mások becsapásán fáradoznak. Nem szeretem ezt a szót használni, de cigányokkal volt dolgom. Facebookon keresztül kerültem oda, mert a Katát meg akartam ismerni, és látni akartam az igazságot, ami csak hazugság volt. 

  • Magyaros tisztelettel és szeretettel,
  • Kutasi József Antal