Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2016. január 5., kedd

20.774 - ​​Lesták Ottilia: Mély fájdalommal hallgattam Áder Úr szavait, melyet nem előzött meg egy hang sem a Himnuszunkból (?!)


Feladó: Ottilia Lesták
Dátum: 2016. január 3. 19:56
Tárgy: 20.754 - 2/1 - köztársasági elnök televíziós újévi köszöntője 2016 első perceiben hangzott el, a szavait Weisz Fanni tolmácsolta jelnyelven.
Címzett: Kutasi Jozsef Antal <jozsef@kutasi.eu>

Tisztelt Kutasi József Antal!

​​
Mély fájdalommal hallgattam Áder Úr szavait, melyet nem előzött meg egy hang sem a Himnuszunkból (?!)
Kiemelném a végét: " cselekedeteink vezérlő elve a megértés, a segítő szándék, a jóakarat és az alázat"
Egy olyan országban, ahol  a nagy hideg beállta előtt már 40 ember hal meg a saját fűtetlen otthonában, ott hol van a megértés? 
Hol
​ ​
találunk jóakaratot, segítő szándékot ott ahol nem hajlandók meglátni az egyre növekvő szegénységben élők millióját, köztük gyermekeket és idős embereket?
Hol van alázat a vezetők között, ahol beleordítják a szegények képébe, hogy 47000,-Ft/hó elég kell hogy legyen a megélhetésre?
Kérem ilyen idézetekkel ne bántson engem, mert én nem bántottam Önt! 
Szégyen ez a sok mellébeszélés, da az még nagyobb probléma, hogy
​ ​
még híresztelik is a valótlanságot.
A Mindenható legyen irgalmas ezekkel a vezetőkkel! Is.
Áldást kérve

​​
Lesták Ottilia