Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. január 24., csütörtök

151 - Semenyei-Kiss Tamás hazugságos támadása, Kecskési Tollas Tibor ellen. + Kutasi József - Politikai Hírfutár

Nyílt levél a Baráti körnek!

 

A Hírfutár olvasok tőlem, mindig a legfrissebb híreket kapják! A címet a Hirlevéllel vagy a mai nap elküldött külön kiadású felhívással, adom tovább. Ezek nagyba mennek, de a barátaimnak – kis levelezésben - , az Internet címeinket nem írom oda. Nem akarlak Titeket azzal – amit úgyis ismertek –, untatni.

 

Kecskési Tollas Tibor dologgal jól cserbe hagytatok. Szemenyei – Kiss Tamásról van szó! Írtam: „Kérnék felvilágosítást” !Mit kaptam Tőletek? Semmit! Miért nem hívtátok fel a figyelmemet ezekre a csibészekre? Szerencse hogy a gép itt nálam, nem robbant fel, a sok piszkos, mocskos, utálatos E-mailóktól, amik ide érkeztek. Eddig az egész bandát és nevüket, nem ismertem! Nem tudtam, hogy ilyen undorító népség is van. Az E-mailt azért küldtem tovább, mert akartam tudni, ki az vagy kik azok akik ilyesmiket írnak Tollas Tiborról, akit én védek. Hiszen Tibit több nyugati országban elkísértem, amikor ezek a bitang emberek még meg sem születtek, de most kinyissák a szájukat, és hazugságokra alapozzák írásukat.

 

Igaz szeretettel

 

Kutasi József (Jóska bácsi)