Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. január 26., szombat

164 - Az őszödi beszéd nyilvánosságra kerülése óta eltelt 500 nap!

Fáklyás vonulás

Debreceni Rendőrkapitányság vezetője részére


Én, Ágoston Tibor bejelentem, hogy a debreceni Kossuth téri tüntetők fáklyás vonulást szerveznek a Debreceni Egyetem, Egyetem tér 1. szám alatti főépületétől indulva, a Kossuth térre való érkezéssel.

Várható létszám:

40 - 100 Fő


A fáklyás felvonulás időpontja:

2008. január 30-án, szerda 16.30-tól gyülekező az Egyetem előtti téren. 17.00 órakor elindul a menet a Kossuth térre. A vonulás tervezett ideje 1 óra, azaz 18.00 óráig tart.


A vonulás célja:

„Az őszödi beszéd nyilvánosságra kerülése óta eltelt 500 nap. A debreceni Kossuth téri tüntetők megszakítás nélkül állnak a vártán. Nem törődtek bele, nem fogadták el azt, hogy nem lehet mit tenni. De lehet, csak akarni kell! Nem törődünk bele, hogy szeretett hazánkban, szeretett honfitársainkkal, értjük ez alatt magunkat is, bármit meglehessen tenni! Szeretnénk szolidaritásunkról és bátorításunkról biztosítani azokat, akik félnek. Jelezni kívánjuk, bennünk bízhatnak, mi valóban értük is vállaljuk a megbélyegzést, megkülönböztetést. A fáklyák fényeivel, jelenlétünkkel, így a vonulással a fentebb leírtakat szeretnénk kifejezni és érzékeltetni.

Lehet és szükséges is a kilátástalanságban, sötétségben az egymásra találás. Lehet és tudunk példát és utat mutatni embertársainknak ezekben a mindenki számára kritikus és nehéz időszakban.



Megemlékezés pontos helyszíne és a vonulás útvonala:

Debreceni Egyetem előtti tér.

Zászlókkal és transzparensekkel.


Útvonal: Egyetem sugárút – Bethlen u. – Hatvan u. – Kossuth tér.

A menet során az úttest jobb oldali forgalmi sávját vesszük igénybe.


A menet során a résztvevők a forgalom biztonságát nem veszélyeztető, tiltott jelképnek nem minősülő transzparensekkel és zászlókkal hangsúlyozzák megemlékezés békés jellegét.


Rendezői létszám a rendezvényhez:

6 fő


Rendezői viselet:

Nemzeti Színű karszalag


Ágoston Tibor
szervező

Debrecen, 2008. január 26.

Fáklyát és gyertyát mindenki hozzon magával!




Ágoston Tibor
4030 Debrecen
Mikepércsi út. 59. I/8.
20/221-53-25