Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. január 16., szerda

95 - Stílusunkon nem változtatunk!

 

NYILT LEVÉL!

 

Kedves István!

 

Köszönöm a  www.nemenyi.net küldeményt. Megnéztem! Nem találtam az Impresszumot. Különbség az, hogy  azt profik csinálják és abból is élnek! Daniel meg én, kis kezdő amatőrök vagyunk. Személyi adatainkat a világhálón keresztül, nyíltam, igazságosan, becsültessen, tovább adunk. Kapcsolataink által, felhívjuk az olvasok figyelmét, Magyarország lerombolására. Stílusunkon nem változtatunk, ami egyedüli a világon, mert Daniel azt saját maga programozta, szerkeszti és kezeli. Nálunk nincsen reklámozás, vagy pénz lefizetés. Szabadon választom meg, hogy a honlapunkra élesbe, ki és mi kerüljön fel.

 

Igaz szeretettel

 

Jóska

 

Ha máshonnan egyforma tartalmú E-mailt kap, akkor kérem, az én küldeményemet ne vegye figyelembe.

Ha arra gondol, hogy kérés nélkül írtam, jusson eszébe: Az internet nyílt, s ha nem akar kéretlen leveleket kapni, ne küldjön sehová, mert levelével a címe is megy. Leiratkozási szándék esetén, küldjön egy drótpostát.

 

www.kutasi.eu

www.jozsef-kutasi.de

www.cserkeszbolt.de.vu

http://www.kutasi-jozsef.hirfutar.de.vu

 

Von: "Opus-Stone Kőipari Mérnöki Bt." [mailto:opusstone@invitel.hu]
Gesendet: Dienstag, 2008. január 15.

Betreff: Küldés: Nemenyi.net