Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. november 24., szerda

7.093 - Dr. Kolozsy Sándor Szobrászművész fiatalabb korában súlyemelő izomember! a mai idősebb éves napokig November, 2010 Sydney-Blacktown Ausztráliában.

From: Dr Alex Sandor Kolozsy C.D.V.A
Date: 2010. november 19.
Subject: Dr. Kolozsy Sándor Szobrászművész fiatalabb korában súlyemelő izomember! a mai idősebb éves napokig November, 2010 Sydney-Blacktown Ausztráliában.
To Kutasi József <jozsef@kutasi.eu>

Kolozsy Sándor fiatal évei és az idősebb koráig:
70931.jpg  70932.jpg
    
 
Kolozsy Sándor Szobrászművész Szabadságharcos a 1970-es évek alatt így néztem ki.
 
Fiatal 16-18-éves koromban könnyű súlyban a Győri ETO-ban bokszoltam, de  27-éves koromban   1965-ban elkezdtem a
"BODY BUILDING"
Testnevelő edzéseket, és már  191968-ra ennyire felsportoltam magamat. utána a következő 10-éven át csakis hasonló de még nagyobbra
is kinevelt  fizikumom volt
 
A Mindszenty Hercegprímás Úr látogatása alatt a néhai Koltay Imre volt magas rangú Csendőr
bátyámmal 1974-ben testőrei voltunk a Sydneyi, Canberrai, Gosfordi látogatása alatt.
 
  70933.jpg 70934.jpg
 
Ezen az első képen  már az 1984-es évek  elején már itt Blacktown Sydney nyugati külvárosában a Kanadából származó trénerrel a sport clubbjában
tréning közben a nehéz súlyú súlyemelés közben.
Ellenben a jobboldali képen az 1985es év elején az 1981-ben a  Karányon előtt at újjonankapott Árpád Aranyéremmel a nyakamban Cleveland Amerikában
 a Világ Magyar Kongressússán az Árpád akadémián aíz arany érem a nyakamban vaygok lefényképezve amit a127-szobrászközűl a Spitit of Sydney életnagyságú nyertes szobrom után kaptam első helyen tüntettek ki. 
  70935.jpg  70936.jpg  70937.jpg                 
Ellenben az  évek mentek, és már 1999. majd 2002-4, és végűlis 2009 Inyarán, 72-éves koromban tt Sydney Blacktownban
fizikailag így néztem ki.
Habár a súlyemelést már évekkel azelőtt abban kellett hagynom vállízom szakadással mindkét vállamban.
De a tőbb éves Karate sportomat előbb a " Soto Kan" majd későbbi években a "KYOKUSHIN" Fool Body Contack
Nagyon is kemény jellegű Karate sportot maagas fokon tovább folytatva ez év 2010.Auguszttusi Európai-Magyarországi utamig
rendszeresen hetente kétszer is folytattam
     70938.jpg             
 
Ez a felvétel a Victoriai bajnokságon a Sydneyi Fekete őves Csoprtunk.
2005-be.
Ott középen a harmadik sorban, de a fejem ezek a bekörözött jelzéssel kinagyítva én Kolozsy
vagyok látható.
 
         70939.jpg        
 
Most már jó-pár pár éve a magas fokozatú Karate gyakorlattal,
 
A Blacktowni régi Lóverseny pálya parkjában létező Kolozsy Szobrász Műterem ajtaja előtt , és na állunk a hátsó udvarban létező
vasálványra felakasztott nagy Karate homokzsákon folyik a tréning néhe napkőzben.
Sajnos mintkét vállamban ínszakadás miatt habár a ball vállam műtve volt, de sajnos évek után újból szétszakadtt a műtét.
Ezért időként megkel álljak pár hónapokra az erős kemény Karate tréningekkel, mert a vállam erős tréning után gőrcsbe kap.
  
709310.jpg  709311.jpg  709312.jpg         
 
A már majdnem 73-éves Kolozsy Sándor, ez év Augusztus, 19-ei hazatérése után, másnap a Ménfői Katolikus templomban
az ünnepelő Ménfőcsanaki néppel, régi gyermekkori barátokkal iskolatársakkal, rokonokkal együtt.
Itt középen egy nép vielsetben ötőzőtt szép kis lánykával aki kosárban levő megszentelt kenyérkékkel megkínálta az ünnepelőket a Szent István napja alkalmából
Mindkét oldalon az itteni, és itthoni  portré képeim vannak.
     
Ez év 2010. Agusztus, 19.-én az európai utam alkalmában, elsőnek Győr-Ménfőcsanakot kerestem fel, ahol elöszőr 1-hetet töltöttem el, ahová időként visszatértem a 6-hetes otthoni, erdélyi,és Hollandiai szabadságom alatt.
Itt Ménfőcsanakon ahol 1944-Szeptember 4.-én 6-éves koromban Erdélyből Kolozsvárról  az Incze Rózália, anyámmal és a
második házassága után Pauszni János mosothaapámmal a szülő falujában Méndfőcsanakra kerültem és 56-ig  ott nőttem fel.
Aztán 1956. Október.24.-én énis belekerültem a Szabadságharcban, ahol a Győri Vagongyári teherautók tetején  18-áéves fejjel,
én is fegyveresesen harcoltam, a Kommunisták és az Oroszok ellen.
Győr-Mosonmagyaróvár-Budaapest.
Sebesülten az Orvostudomány Egyetem alagsorában kerültem a többi sebesűltetel együtt,
majd november végén menekültként nyugat következett
Előbb Hollandi két évig majd Ausztráliában kivándoroltam, ahol már 1958-év vége óta s már 1970-óta családommal élek.
-------------------------------------------------------
Kamocsárné Mező Szilvia Úriasszonynak, és a Ménfőcsanaki, Győri,  barátoknak, ismerősöknek, és az esetleges rokonoknak, ősszeállitottam, a fiatalabb koromtól egészen a mai idős koromig, éltemben hosszú évtizedes fizikai változásomról egy kis fényképes ismertetőt, mint férfi, s mint volt, és néha még mamis sportoló, de már idős férfi,
akinek a szíve még mindég is fiatal.
 
Kedves Szilvia, és mindenki akikkel a hosszú évtizedes távollétem után volt szerencsém a most Augusztus Szeptemberi időben megismerni, ott tartózkodni, és
egyeseket újból látni.
Mindenkinek köszönöm a barátságát, és csakis Isten áldását mindenkinek, és a karpátmedencében élő Magyar népünknek.
 
Magyar, baráti szeretettel mindenkit ölellek, űdvőzlök: Sándor.
 
Dr. Kolozsy Sándor. C.D.V.A
. Szobrászművész,
www.kolozsy.com.au
Szabadságharcos-1956.