Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. június 24., péntek

10.012 - Urbán Edit: Eljön egy pillanat az életedben, amikor rájössz, hogy ki az, aki igazán számít;/...

Urbán Edit:

Eljön egy pillanat az életedben, amikor rájössz, hogy ki az, aki igazán számít; hogy ki az, aki sosem számított; ki az, aki többé nem fog és ki az, aki mindig is számítani fog.. akik már a múltad részei: megvan az oka annak, hogy a jövődben ők miért nem szerepelnek !

Sokat hibáztam az életem során. Hagytam, hogy az emberek kihasználjanak, és elfogadtam a megérdemeltnél sokkal rosszabb dolgokat. Ám tanultam a rossz választásaimból, és annak ellenére, hogy van pár dolog, amit sosem kaphatok már vissza, és vannak emberek, akik már soha nem fognak bocsánatot kérni, legközelebb már okosabb leszek, és nem horgonyozok le olyan dolog mellett, ami kevesebb, mint amit megérdemlek.

 
Kutasi József Antal írta: Na, ezen aztán el lehet gondolkozni! Mintha rám szabták volna, mert engemet is nagyon érin!