Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. április 24., péntek

2.372 - Von: Kovy [mailto:kovy@mail.datanet.hu] - Hajdu Herta (Csengele), egy barantás - Betreff: dr. Hajdu Péter: nem én írtam! - Az én válaszom "egy volt barantásnak"

Von: Kovy [mailto:kovy@mail.datanet.hu]
Gesendet: péntek, 2009. április 24. 15:10
An: Kutasi József

Betreff: dr. Hajdu Péter: nem én írtam

Az én válaszom "egy volt barantásnak"

Kedves Mindenki!

Pár napja (04.15.) kaptam egy levelet a hajdupeter@gmail.com címről, ami a Magyarok Szövetségéről és Vukics Ferencről szól egy Hajdú Péter István nevezetű ember olvasatában. Volt barantásnak nevezi magát. A levele mélységesen megdöbbentett, olyasmiket ír Vukics Ferkóról, amiket csak nagy és arcátlan hazugságoknak tudok nevezni.

Ferkót sokan támadják, hol ezért, hol azért. Sok becsmérlő, "leleplező" írást olvastam már, amik mind megpróbálják besározni Vukics Ferenc nevét. Ez a levél sem különbözik tőlük. Olyan vádakat sorol, amik teljesen alaptalanok, aki ismeri személyesen Ferkót, nagyon jól tudja mindezt.

Ugyanakkor valami szöget ütött a fejemben. A levél ékezetek nélküli, az eredetit nagyon nehéz olvasni emiatt, hisz az ékezetes betűket kódolva jeleníti meg. Egymás után értek a telefonok, hogy hallottam-e, láttam-e azt a levelet, amit a legtöbb barantás barátom, ismerősöm időközben megkapott és természetesen mindenki fel volt háborodva. Ők egy másik címről kapták a levelet: a hajdu.baranta@gmail.com -ról. Az az e-mail cím (nusikaaa@citromail.hu), amire megkaptam a levelet, nem túl ismert cím a barantában, mert nem használom. Amikor barantázni kezdtem, fel akartam iratkozni a levelező listára, ehhez nem volt jó a citromail-es cím, ezért csináltam egy freemail-es címet. Mindenkinek ezt is adtam meg, akit a barantából ismertem meg.
Ez azt jelenti, hogy valahonnan ismernem kellett Hajdú Péter Istvánt, aki a becsmérlő levelet küldte a nem használt címemre. Elkezdtem gondolkodni, de sehogyan sem tudtam felidézni az arcát. Most sem tudom, ki ő.

Válaszoltam a levelére egy kicsit provokáló levéllel. Erre válaszolt nekem egy magát 43 éves, állatorvos, kétgyermekes családapának nevező Hajdu Péter, aki győri illetőségű, és elnézést kért, mondván, nem ő küldte a levelet, valaki visszaél a nevével és a címével. Ezt követően elkezdtem vele levelezni, és megkértem, ha hitelessé szeretné tenni magát, írjon egy nyilatkozatot, amit nyilvánosságra hozhatunk, és amivel igazolni tudja magát. Ő ezt meg is tette:
„Alulírott dr. Hajdu Péter nyilatkozom, hogy a Magyarok Szövetségéről és Vukics Ferencről soha semmilyen e-mailt nem írtam és nem küldtem senkinek. Főleg, mert nem is tudom, miről-kiről van szó. Mindenkitől elnézést kérek, visszaéltek az e-mail címemmel.
Köszönettel: dr. Hajdu Péter”
Hozzátette, hogy egy ideje kap leveleket, amiket ide címeznek: hajdu.peter@gmail.com, míg az ő címe a következő: hajdupeter@gmail.com . A különbség "csak" egy pont. A leveleket, amiket kapott, mindig továbbküldte a ponttal rendelkező címre. Előfordult az is, hogy öt napos késéssel érkezett meg olyan levél, amit már várt.
Ebből feltételezhető, hogy igaza van, és valaki használja a címét, nevét. Persze az is igaz, hogy Hajdú Péterből sincs kevés ma kis hazánkban.

Ferkót a második apámnak tekinthetem. Úgy igyekszik egyengetni a mi sorsunkat is, mintha valóban apánk lenne. Tudom, ezt több barantás is elmondhatja magáról. És ha valaki káromolja azt, akit szeretek, az nekem is fáj, és engem is megbánt.
Szinte nap, mint nap találkozom vele, elég szoros kapcsolatban vagyunk. Ha Ő bármi ilyesmit gondolna, tenne, érezne, mint amivel támadják, biztosan észrevenném.
Szeretném, ha kiderülne, hogy kitől kaptam levelet, ki az, aki így beszél Ferkóról, ki az a volt barantás???

Remélem eljut hozzá is a véleményem, és elém áll egyenesen. Interneten könnyű nagyszájúnak lenni.

Hajdu Herta (Csengele), egy barantás

http://www.karpathaza.net/node/539