Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. október 19., péntek

15.791 - Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalának közleménye

From: HUNGÁRIA TELEVÍZIÓ
Sent: Friday, October 19, 2012 4:30 PM
To: Kutasi József Antal
Subject:
Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalának közleménye
OS - Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalának közleménye

Budapest, 2012. október 19., péntek (OS) - Kálmán Olga riporteri
magatartását most is minősíthetetlennek tartom. Úgy vélem, ahogy ő
terelgeti, alázza a "jobboldali" interjúalanyait, az régóta feltűnő.
Számomra feltűnő az is, mennyire másképp kérdezi, hagyja beszélni a
jelenlegi ellenzék politikusait.

Tegnap én több lehetőséget is kínáltam Kálmán Olgának arra, hogy
váltson a folytatólagosan személyeskedő témáról, és a város ügyeiről
is beszéljünk, de erre nem volt hajlandó. Egyszerűen nem engedtem,
hogy engem is megalázzon.
Mindig azt hallom, hogy nem illik újságíró hölgyek nőiességére
célozgatni, mert nem nőként, hanem riporterként résztvevői a
beszélgetésnek. Azt hittem, Kálmán Olga is ilyen minőségben
kérdezget. Így tehát Kálmán Olgától, a nőtől elnézést kérek, de
Kálmán Olgától, a riportertől nem.
Budapest, 2012. október 19.
Tarlós István
főpolgármester
    Kiadó: Budapest Főváros  Főpolgármesteri Hivatal
--
Kőszegi M. László
+36703954644
TV/VIDEO FILMEK, RIPORTOK, MŰSOROK GYÁRTÁSA,
SUGÁRZÁSA, FILMCSATORNA ÜZEMELTETÉSE