Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2014. február 24., hétfő

18.459 - Dobrova Éva: Jól figyeljetek! Főleg azok,akiknek autóhitele van!!!


Feladó: Hegyvidéki Trianon Társaság Társaság 
Dátum: 2014. február 24. 19:28
Tárgy: AUTÓHITELESEK FIGYELEM ! MOST OLVASTAM
Címzett:
Kutasi József Antal


KAPTAM, KÜLDÖM, MERT FONTOS LEHET SOK EMBERNEK:

---------- Továbbított levél ----------
Feladó:
Dobrova Éva
 
Dátum: 2014. február 24. 8:28
Tárgy: AUTÓHITELESEK FIGYELEM!!! MOST OLVASTAM!

Kedves Barátaim, Ismerőseim!
Most olvastam ezt a hírt, és nagyon fontos lehet azok számára, akik "beleestek" az autóhitelek csapdájába!
Kérem, hogy továbbítsátok bajbajutott társainknak, mert úgy hallottam:nagyon sokan vannak!!!
Jó Napot kívánok szeretettel: Dobrova Éva   

Jól figyeljetek!Főleg azok,akiknek autóhitele van!!! A Startlapon találtam: 
 http://www2.startlap.hu/gazdasag/?kiemelt=nem-veheti-el-a-bank-a-kocsit-akar-a-penz-is-visszajar
Ez a direkt link: