Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2015. szeptember 26., szombat

20.456 - Kedves Kántor József Úr! Bocsánat! Ön tévedésben van. Én kaptam a kérdőívet és továbbítottam.

Kedves Kántor József Úr!

Bocsánat! Ön tévedésben van. Én kaptam a kérdőívet és továbbítottam. Nekem az egészhez semmi közöm nincs.
Kérem forduljon ahhoz aki ezt kezdeményezte és küldte:

"A kérdőív a CONTINUUM Society megbízásából készült (continuum.society@gmail.com)
A kutatás során nem gyűjtünk személyes adatokat! A kitöltés anonim. A kutatás célja: felmérni a magyar lakosság vélekedését a jelenlegi magyarországi, illetve európai migráns helyzettel kapcsolatban. A kérdőívet csak akkor töltse ki, ha elmúlt 18 éves. A kérdőív kitöltése legfeljebb 20-25 percet vesz igénybe.

Összefogás a Keresztény Európáért https://fb.com/groups/Osszefogas.a.Kereszteny.Europaert/ Angol nyelven: Association for Christian.Europe (ACE) https://fb.com/groups/Association.for.Christian.Europe/ "

FELADAT ÉS CÉL

A KUTASI JÓZSEF ANTAL oldal feladata és célja: Minél előbb egy új, szebb, jobb, és szabad Magyarországot alkotni.
Magyarországon, a világon élő Nemzettestvéreimnek és más nemzetiségűeknek továbbítom az igaz tájékoztatót arról, ami az Anyaországban történik! Csak nekünk magyaroknak, saját erőnkből lehet a radikális rendszerváltást tovább folytatni. 

Nagyon sok anyagi kérés érkezik. Nem tudok segíteni! A kérő leveleket sem hozom nyilvánosságra, mert akkor még több érkezne. 

Senki sem kért meg, hogy ezt a fáradságos, idegfeszítő munkát végezzem, de csinálom a Magyarországon élő Nemzettestvéreim javára, hogy legyen remény és érezzék a boldogabb élet jövetelét.

Nem vagyok költő, könyv vagy újságíró. Önök sokkal jobban tudják gondolataikat papírra írni mint én. Kérem, írják meg a 10.000.000 (tízmillió) Honfitársam életét, sorsát, gazdaságát, szegénységét, nyomorúságát és így tovább, de csak az igazat!

Háttérben dolgozok! Szabad magyar és német állampolgár vagyok, nyílt életet élek! Mindig igaz, becsületes, független, semleges és önálló voltam, vagyok és maradok. Engem senki nem támogat és nem ad egy darab vasat sem. Azt a kis pénzt abból a kevés nyugdíjból veszem el, ami erre a feladatra szükséges. 

Kormányi, állami, politikai, egyházi, önkormányzati, alapítványi, társulati, vagy civil szervezeteknek tagja nem vagyok és nem is szimpatizálok velük. Nem tartozok a médiához, internet figyelőkhez, rendőrséghez, ügynökökhez, titkos szolgálatokhoz, kémekhez, besúgókhoz, fizetett vagy fizetetlen spiclikhez.

Ami a KUTASI JÓZSEF ANTAL oldalán megjelenik, azt csak én – 
Kutasi József Antal – választom ki és hozom nyilvánosságra.

Nem felelek a KUTASI JÓZSEF ANTAL oldalán megjelenő írások, képek, valamint linkelt oldalak tartalmáért, ami nem az én álláspontomat tükrözi. Azért csak a szerzők vállalják a felelősséget!

A bejegyzések kattintással, illetve okostelefon vagy tablet használata esetén megérintéssel megnyithatók, és a forrás megadásával szabadon terjeszthetők.

Kutasi József Antal az egyedüli tulajdonos mint tiszteletbeli alkalmazott! 

Sajnos a munkám elismerése és a köszönet vagy egy-egy ajándék könyv olyan kevés, ami szóra sem érdemes! Ez így jó, mert ezáltal senkihez sem kötöm magam, de tiszteletben elfogadom.

Szerkesztő: Kutasi József Antal (Piliscsaba-Klotildliget)

Üdvözlettel,
Kutasi József Antal



Feladó:
​​
József Kántor
Dátum: 2015. szeptember 26. 14:14
Tárgy: Re: 20.452 - Kérdőív a migráns helyzettel kapcsolatban! > A kérdőív a CONTINUUM Society megbízásából készült (continuum.society@gmail.com)
Címzett: 
jozsef@kutasi.eu


Igen Tisztelt Kutasi úr!

Mi - nyíregyházi HUNMAGYAROK  valahogyan nem értjük Önt,így engedje meg,hogy levelére igen rövid válaszban reflektáljunk!!! Először is - Ön melyik  vallásra és kereszténységre,melyik "holokausztra" tessem a KÉRDÉSEKET kihegyezni?! Gondolni véljük,hogy hallott és tájékozódott Ön is egy Karl Marx avagy alias Levy  Mordechai nevű alakról,egy talmudista rabbi fiáról!!!  Nos ez a "derék" zsidó alak megírta volt tanárának,hogy a  VALLÁS  a NÉP ópiuma,meg hogy a zsidók általi Világköztársaság hogyan és miként fog kialakulni!!!  Ha tudja ha nem - ŐSEINK,a  MAG  népe már akkor Jézus hitűek voltak,amikor még az a judeokereszténység a béka segge alatt sem volt - ahol ŐSEINK a  VILÁGOT teremtő  Nagyboldogasszony Úranyánk,Ősanyánk a Napisten fia - Hold leánya égisze alatt tették dolgaikat,alkottak  világraszóló dolgokat, miáltal az ŐSI rovásírás tanúskodik - JÉZUS HITŰ ŐSEINK Birodalomalkotó,de Igazságos Nagyságáról!!! A minap mondta a miniszterelnökséget vezető miniszter,hogy a zsidókeresztény Európa!!!  No ne,NE viccelődjünk már: ez NEM a HUNMAGYAR NÉP hitvilága!!! Ez a jujdejókereszténység azon ÁLMAGYAROK  mocsoksága,akik tányérnyalóként kiszolgálják a zsidóságot!!! Megküldhetnénk a  Levy Mordechai levelét,melyet volt tanárának írt Önnek,de érezzük,hogy valami - valami gyanús,így a KÉRDÉSEK megválaszolásától eltekintünk!!! Annyit elárulunk,hogy Izrael nyomására az USA áll a "migráns-menekült-népvándorló avagy gazdasági menekült" áradat mögött - mindezt MI  HONT foglalóknak nevezzük!!!

Hun-Magyarok  Nyíregyháza
Kárpátaljai Barátaink Köre