Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. március 25., vasárnap

12.311 - Értesítés - A TAHSZ 2012. március 31-én tartja Állandó Értekezletét

From: Szent Korona TAHSZ Szervezés

Date: 2012. március 25.
Subject: Értesítés - A TAHSZ 2012. március 31-én tartja Állandó Értekezletét
To: Kutasi József Antal

Értesítés - A TAHSZ 2012. március 31-én tartja Állandó Értekezletét.

9 és 10 óra között regisztráció (a 2x11 pontunkban megfogalmazottak való egyetértés) és egymás közti kötetlen beszélgetések.

Az értekezlet 10 órától várhatóan 16 óráig tart.

Az értekezlet helyszíne: Magyarok Háza Bp. V. Semmelweis u. 1-3 I. emelet Bartók terem.

Témák:

-       Beszámoló a TAHSZ tevékenységéről és a hogyan továbbról_ Fetzer János

            Minta, hogy hogyan lehet helyben hatékonyan cselekedni, Fejér megyei tapasztalatok_Dr. Boór Ferenc

            A magyar Föld megvédéséről_Tamási Béláné

            A honlapunkról (2012. március 17-én megsemmisítették)_ Fetzer János

            EKA-s körkérdésről_Gedei Tibor

            Javaslat határozat hozatalokra_Dr. Boór Ferenc

 

Utóirat: Sajnos a www.tahsz.com honlapunkat március 17-én megsemmisítették.

A HVG-ben írták rólunk:_ a 2012 március 22.-i fehérvári közmeghallgatásról, TAHSZ-ról és más összefüggésekről   

http://fejerszovetseg.blogspot.com/2012/03/hvg-2012-marcius-22-i-fehervari.html

 

Fetzer János
főszervező
Történelmi Alkotmányunkat Helyreállító Szövetség (TAHSZ)
www.tahsz.com