Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. március 26., hétfő

12.317 - KÍVÁNNÁK EGY HOZZÁM ILLŐ HÖLGYET TÖBBSZÖRI TALÁLKOZÁSRA, VAGY AZ EGÉSZ ÉLETRE, 60 ÉVES KORIG!

Kutasi József Antal

KÍVÁNNÁK EGY HOZZÁM ILLŐ HÖLGYET TÖBBSZÖRI TALÁLKOZÁSRA, VAGY AZ EGÉSZ ÉLETRE, 60 ÉVES KORIG!

CSAK OLYAN ASSZONYT, AKIT MEGÉRDEMLEK!

Kutasi József Antal
H - 2081 Piliscsaba - Klotildliget
Munkácsy Mihály köz 3.

Mobil: 0036 70 589 98 83
E-mail: jozsef@kutasi.eu
Facebook: Üzenöfal

"Eljön egy pillanat az életedben, amikor rájössz, hogy ki az, aki igazán számít; hogy ki az, aki sosem számított; 
ki az, aki többé nem fog és ki az, aki mindig is számítani fog, akik a múltad részei: 
megvan az oka annak, hogy a jövődben ők miért nem szerepelnek!"

Sokat hibáztam az életem során. Hagytam, hogy az emberek kihasználjanak, és elfogadtam a megérdemeltnél sokkal rosszabb dolgokat. 
Ám tanultam a rossz választásaimból, és annak ellenére, hogy van pár dolog, amit sosem kaphatok vissza, 
és vannak emberek, akik soha nem fognak bocsánatot kérni, legközelebb okosabb leszek, 
és nem horgonyozok le olyan Asszony mellett, ami kevesebb, mint amit megérdemlek.

Megjegyzés: 
Országok közt a ruha és cipő méretek is különbözök.
Magyarországi - mert itt születtem Budapesten - életméretben 75 éves vagyok, de mivel 55 évig Nyugatnémet országban éltem,
igy az élet méretem csak 60 - 65 év, mert ott nem öregszik, hanem fiatalodik a társadalom - úgy mind én is - , 
ha egészséges életet él, és betartsa az életforma szabályait.

Budapest - Piliscsaba - Klotildliget, 2012. március 26.