Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. március 26., csütörtök

2.135 - Kutasi József: Minket senki nem támogat és nem ad egy darab vasat sem. Ez így jó, mert független, semleges és önálló vagyok

„Von: Tibor Toth [mailto:T.Toth@gmx.ch]
Gesendet: csütörtök, 2009. március 26. 14:12
An: "Kutasi József"
Betreff: Re: 2.133 - Senkinek ne legyen kétsége, Surányival Magyarország gyarmatosítására akarnak pontot tenni a mögötte álló politikai erők.

Tisztelt Kutasi Ur!

Szegyellje magät ezört a publikäcioert. Talan Orban nemvolt ilyen?“

Válasz: Kutasi József; Nem szégyellem magamat!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Toth Úr régebbi megjegyzése!

t.toth@gmx.ch Ne essünk tévedésbe, én nem vagyok baloldali elkötelezett. De nem látok egyetlen embert sem az ellenzékben, kivétel Varga Mihály, aki érdemes és értelmes lenne arra, hogy egy új kormányban  tudja a haladást szolgálni.

Tisztelettel

Tóth Tibor „

-----------------------------------

Kedves Ismerőseim, Barátaim, Rokonaim, Testvéreim és Családom!

Tisztelt Hölgyeim és Uraim!

Tisztelt Honfitársaim!

Tisztelt Politikusok!

Tisztelt Média!

Független, semleges és önálló vagyok!

Válasz: Kutasi József; Nem szégyellem magamat!

Ez az írás itt egy ismétlés, mert még mindig vannak, akik nem értik meg, – hanem akadályozzák - a tiszteletbeli munkánkat!

Mi háttérben, családon belül dolgozunk! Magyarországon és a világon élő, magyar testvéreinknek, és más nemzetiségűeknek, továbbítjuk az igazságos tájékoztatót arról, ami az Anyaországban történik!

Nagyon sok anyagi kérés érkezik. Mi nem tudunk segíteni! A kérő leveleket sem hozzuk nyilvánosságra, mert akkor még több érkezne. Nem az a célunk! A fő feladat, mennél előbb egy új, szebb, jobb és szabad Magyarországot alkotni.

A külföld nem segít – csak a vagyont viszi el -  , így nekünk magyaroknak kell, saját erőnkből, a rendszer váltást el kezdeni.

Nem vagyok költő, könyv és újság író. Nem tartozok a Mediához. Önök sokkal jobban papira tudják írni gondolataikat, mind én. Írjanak, de igazságosan! Írják meg a napi életüket. Írják meg a nyolc millió lakos sorsát, … és így tovább.

A Jó Isten nekem ezt a feladatot adta, és én elfogadtam. Senki nem kért meg, hogy csináljam, de csinálom a Magyarországon élő testvéreim javára, hogy legyen legalább egy remény, és érezzék a változás jövetelét. Annak a két milliónak, nem kell a változás - azt tudom - de hol marad a többi nyolc millió?

Minket senki nem támogat és nem ad egy darab vasat sem. Abból a kevés nyugdíjból, vesszem el azt a kis pénzt, ami erre a feladatra szükséges. Ez így jó, mert független, semleges és önálló vagyok

A Kutasi József – Politikai Hírfutárt és a Hírlevelet, azonnal beszüntetem, ha a Magyar Hazánkban, változást látok.

Végezetül, akiknek a villámposta címe nálam van – legyenek nyugodtak - , biztonságban van!

Független, semleges és önálló vagyok!

Tisztelettel és szeretettel,

 

Kutasi József - Jóska bácsi - Jóska

 

www.kutasi.eu

www.jozsef-kutasi.de

www.cserkeszbolt.de.vu

www.kutasi-jozsef.hirfutar.de.vu

 

Bocsánat ha zavartam! Mérges? Kérem küldjön egy elektronikus levelet!

------------------------------------------------------------------------------------------------------