Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. május 23., szombat

2.506 - Kedves Simon Gyula Úr! Nem Önnek küldtem a levelet, hanem erre a címre: polgarorseg@b-angel.hu!

Nyílt levél!

________________________________
Von: Simon Gyula [mailto:polgarorseg@b-angel.axelero.net]
Gesendet: Samstag, 23. Mai 2009 11:09
An: ' Kutasi József '
Betreff: Nem olvasta: 1. 2.503 - 2009.05.21 19:20 Megalakult Piliscsaba Önkormányzatának Képviselõ-testülete! Drága Magyar Hazánk! NEM VÁRNI! CSELEKEDNI! CSELEKEDNI! CSELEKEDNI!

-----------------------------------------------

Kedves Simon Gyula Úr!

Nem Önnek küldtem a levelet, hanem erre a címre:  polgarorseg@b-angel.hu ! Az egy hivatalos levél volt, egy hivatalnak! Önnek úgysem küldök privát leveleket.

Tudom, hogy küldeményeimet nem fogadja, illetve nem is olvassa. Ön nem egyedül szerepel a  Polgárőrségnél és a b-angel-nál. Ott vannak többen is! Nem lehet a küldeményt egyszerűen a szemétkosárba dobni, amíg a másik személyek nem olvasták, és nem alkottak róla véleményt. Ezt úgy hívják, hogy posta „lopás". Nem szeretem, ha munkámat a szemétbe dobják!

Én Piliscsabát szívembe zártam és ahol tudok segíttek. A segítségem az, hogy a világhálóra felteszem a piliscsabai eseményeket, amik példásak, más Önkormányzatoknak is! Nekem ez munkába kerül, és legalább egy „ köszönöm szépen" t elvárnák. Nem még azt sem! Miért is? Piliscsabán vannak olyan rétegek, akik nem szimpatizálnak velem. Ezt tudom! A hosszú idők után, megismertem Őket! Ezzel élnem kell!

Piliscsabához való szerepem, már 1953, igen 1953 – óta életben van és marad is!

 

Itt küldök egy verset, és kérném fogadja hivatalosan!

2.505 - Vers > Kincses Zoltán: Aljas idők III. > Szeghalom, 2009-04-03

Tisztelettel és szeretettel,

Kutasi József - Jóska bácsi – Jóska

http://www.piliscsaba.hu/piliscsaba/index.php?id=18&view=single_thread&cat_uid=8&conf_uid=6&thread_uid=30

www.kutasi-jozsef.hirfutar.de.vu

http://kutasi.blogspot.com

www.cserkeszbolt.de.vu

www.jozsef-kutasi.de

www.kutasi.eu

antal@jozsef-kutasi.de

Mobil: 0036 70 589 98 83

Elnézést kérek, ha esetleg ez a levél több irányból is megérkezik!

Bocsánat ha zavartam. Mérges? Kérem küldjön egy lemondó, elektronikus levelet. Köszönöm!

------------------------------------------------