Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. május 28., csütörtök

2.539 - Topor Márta: Ma reggel olvastam tegnap késő este jött levelét, melyben döbbenetemre, Czapp Janiról ír....

Von: Marta Topor
Gesendet: csütörtök, 2009. május 28. 07:54
An: Kutasi József
Betreff: Re: 2.528 - IMALÁNC CAPP JANIÉRT: 2009. május 27. ESTE 10- KOR KÖZÖSEN , egyszerre, együtt, IMÁDKOZUNK ÉRTE !!!!!!

 

Tisztelt Uram!

Bocsásson meg, hogy ismeretlenül zavarom. Ma reggel olvastam tegnap késő este jött levelét, melyben döbbenetemre, Czapp Janiról ír. Nem találok szavak,fojtogat a sírás. Jó ismerőse vagyok Jánosnak. Napi szinten tartottuk a kapcsolatot. Tudom, írta, beteg lett, orvoshoz ment...aztán megszűntek a levelei, telefonjai. Nem értettem...és most a hír. Kérem, ha nem terhes Önnek, írja meg pár sorban, mi történt vele? Egyébként képtelen vagyok felfogni, feldolgozni a levelét.

Köszönettel,
Topor Márta
--------------------------------------------------------------------------------------------------