Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. május 31., vasárnap

2.634 - Nyilt levél Vattay Szabolcs urnak!

Kedves Vattay Szabolcs Úr!

 

A gépnél dolgozok és a kis képen láthattam az Ön posta érkezését. Gondolom, jobb melegébe válaszolni. Köszönöm szépen a levelét és a fényképeket. Pilisszántó azért van emlékezetemben, mert a feleségem húgának a fia és családja a busz végállomástól nem messzi laknak, és busszal vagy autóval, arra járok.

 

Mivel nagy akarata nincs Piliscsabára jönni és engemet meglátogatni, így röviden a következőket!

 

Mind már olvashatta én egy,- a hazájától elszakadt,- de nagyon szerető tiszta magyar vagyok, amit a feleségemről és a 18 éves Daniel fiamról is irhatok. Feladatomat már tudja! Nem túlzás, de a világhálón napi 400 – 800 drótposta levél érkezik. A komputer gép és az én erőm, nem bírja már ezt a kapacitást A Kutasi József – Politikai Hírfutárnak és a Hírleveleknek más a feladatuk, mind meghívókat küldözgetni! Ha azokat bejegyzem, csak azért, hogy a világ másik részén láthassák a nyolc millió magyar barátaink törekvését Magyarországon. Annak a két milliónak nem kell, mert úgyis jól élnek, de lelkük el van rontva és azt is meg kell gyógyítani Különben maga az olvasó testvéreim sem bírják azt a sok anyagot elolvasni, amit küldök. Emlékezésem szerint, egy vagy két éve, bejegyeztem a pilisszántói Bucsut. Ahol nincs visszhang, ott én is visszahúzódott vagyok! Eredményeket szeretnék látni az Anyaországban, de az még mindig nagyon messzi van! Az egymás közti civakodások, már annyira elterjedtek, hogy lassan a polgárháborúra kell gondolni de az nagyon veszélyes!

 

Nos, a tárgy! Az összes munkát – amik itt alul a címeknél található -, Daniel tervezte és szerkesztette, illetve szerkeszti. Az anyagokat én választóm ki és jegyzem be a Hírfutárba. Fiunk múlt év augusztusa óta, USA-ban jár gimnáziumba és most június 23-án jön vissza Münchenbe. Sürgős dolgokat, - amihez én nem értek, - USA-ba küldöm, és Daniel azokat ott szerkeszti, és teszi fel a világhálóra. Például ezeket a 16 fénykép felvételeket is, amit küldött. Későbbre gondoltam „A pilisszántí Boldogasszony kápolnát! Az nem szalad el, és ha jól emlékszek a Kutasi József –Politika Hírfutárban, mind Videó, megtalálható. Én csak szövegeket tudok szerkeszteni!

 

Igaz szeretetettel,

 

Kutasi József

 

http://www.youtube.com/watch?v=IXMMqFtvep4&feature=channel_page  Duna TV, Kívánságkosár 2007. július 16. Köszönetmondás Aufrufe: 18.914

http://www.piliscsaba.hu/piliscsaba/index.php?id=18&view=single_thread&cat_uid=8&conf_uid=6&thread_uid=30  Piliscsaba Forum

http://www.youtube.com/kuvik1991?gl=DE&hl=de  A magyar néptánc hagyománya! Aufrufe: 5.462

www.kutasi-jozsef.hirfutar.de.vu

http://kutasi.blogspot.com

www.cserkeszbolt.de.vu

www.jozsef-kutasi.de

www.kutasi.eu

--------------------------------------------------------

Von: Vattay Szabolcs

Gesendet: vasárnap,2009. május 31 12:38
An: Kutasi József
Betreff: 2009.05.30 Pünkösd-pilisszántói búcsú

 

Tisztelt Kutasi Úr!

 

Sajnos nem olvastam sehol az ez évi pilisszántói búcsúról, melyen Feleségemmel részt vettem, mivel az idén nem tudtunk eljutni Csíksomlyóra.

 

Sajnos technikai problémák miatt nem sikerült műholdas kapcsolatot teremteni Csíksomlyóval, és (tán) ugyanezen ok miatt a hangosítás is nagyon rossz volt.

 

A Pilisszántói Búcsú azonban mindezektől függetlenül nagyon meghitt volt. A mellékelt képek tanúsága szerint szép számú zarándok tisztelte meg jelenlétével ezt a csodálatos eseményt.

 

Szebb jövőt kívánok a hazáját féltőn óvó s szerető minden magyar honfitársamnak!

 

Honfitársi üdvözlettel és szeretettel:

 

Vattay Szabolcs

Budapest

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------