Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. május 30., szombat

2.629 - Dr. Kolozsy Sándor. C.D.V.A. : Elkészült a bronzba kiöntött, vörös gránit kö alapzaton a Szent Gyorgy és a Sárkány, 6-méter magas emlékmű tervnek a makettja. 2009. Kolozsy szobrászművész.



Von: Dr Alex Sandor Kolozsy C.D.V.A

An: Kutasi József
Gesendet: vasárnap, 2009. május  24. 10:24

Betreff: Elkészült a bronzba kiöntött, vörös gránit kö alapzaton a Szent Gyorgy és a Sárkány, 6-méter magas emlékmű tervnek a makettja. 2009. Kolozsy szobrászművész.

 

 

.

Saint George and the Dragon Monument.

Maquette

 

Szent Győrgy és a Sárkány.

makettja, a 6-méter magas emlékműnek.

Kolozsy

kolozsvári születésű Szobrászművész,

alkotása.

2009.

               

 

 

         

 

 

 

Dr.  Kolozsy Sándor .C.D.V.A.

Szobrászművész .

A "Blacktowni Show Ground"-on, ahol a műtermem is van az egyik állami épületben, már 25-éve.

2009.Május .21.-én

 

     

 

 

  

A kész maket  " Saint George and the Dragon"

             " Szent György és a Sárkány"

  6-méter magas emlékműnek Nyugat Ausztrália Perth Városába..

--------------------

 

Kedves barátok, rokonok, és Magyar testvérek!

Amiről már tudomásuk van, hogy a múlt év végén meghívtak mint szobrászművészt, egy Nemzetközi Szobrász verseny pályázatra.

 

A Szent György és a Sárkány emlékmű megtervezésre. Aztán csakis később tudtam meg, hogy a pályázat Nyugat Ausztrália Perth városból kezdődött a Szent György Anglikánus Bazilikából, ahol egy nagy emlékművet akarnak csináltatni. Világszerte 99-szobrászművész nevezett be, és December végére bekellett adni a terveket esetleges makettokról való képeket.

 

 Itt megszeretném köszönni mindenkinek, hogy az én tervemre, makettomat  szavazatukkal támogadtták.!

 

Mégis írták nekem Perthből, hogy a 99-közűl 4-en kaptuk a legtöbb szavazatot terveinkre. Majd  ez év elején a 99-közül bekerültem a 10-ek közé a rövid listára, miután értesítettek bennünket, hogy e hó Május végére muszáj elkészítetni, befejezni a makettjainkat, és a hó utolsó napjáig Perth Városába létező Szent György Bazilika szervező bizottságának elküldeni.

 

Így a múlt hónapok alatt a viaszos agyagból készített szobromról megcsináltam az öntőformát, majd bronzból kiöntöttem .és egy koreai sírkőfaragóval  vörös grátiból a lefelé fordított dobozt  kb. 2-centi méter vastagságú lapokból 400-dollárért, egy alapzatot csináltattam, majd a 45-centiméter magas lovas szobrot az alapzatra ragasztással felerősítettem.

 

A múlt hét folyamán, egy ládát szabtam furnérból, majd az alapzatára a szobromat elhelyeztem, és körbe kitömítéssel le is rögzítettem, majd a láda tetejét  csavaroztam.

 

Pénteken délben 12-kór  vették fel a szállottó teherautóval egy Galériáknak szállottó vállalattól akik árt munkákat szálittanak ország szerte.

 

 Így most  útban van Perth felé. Aztán június lesz egy pár hetes kiállítás. Minket is meghívtak a kiállítás megnyitására

 

Kedves Mindenki! Még egyszer köszönöm mindenkinek az irántam de a szobrászati alkotásom iránti jó-indulatú szavazati támogatásukat és a végeredményről fogok mindenkit újból  értesíteni..

 

Üdvözletem mindenkinek, és Isten áldását népünkre a Kárpát medencében: Sándor.

 

Dr. Kolozsy Sándor. C.D.V.A.

Szobrászművész.

 

Ennek a makettnak a 10-szeresére lesz nagyítva, ha én nyerem meg a versenyt, és a pályázatot. 6-méter magasra.

Sydney-Blacktown-Ausztrália.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------