Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. december 26., péntek

1.443 - Szent Korona Szolgálat: Áldott Karácsonyt 2008. december 24.

Von: "Halász József dr." [mailto:hjozsef@pannoniatv.hu]
Gesendet: szerda, 2008. december 24. 10:39
An: Kutasi József - München
Betreff: Áldott Karácsonyt!


Karácsonyi videoklipp a Kárpátia: Karácsony c. számára

Marosszentannai templom freskója

Michelangelo A Szent család


Szent Korona Szolgálat

Ó, emberek, gondoljatok ma rá, Ki rómaihoz, barbárhoz, zsidóhoz, A kerek föld mindegyik gyermekéhez Egy üzenettel jött: Szeressetek!

(Juhász Gyula: Betlehemes ének)

Piero della Francesca: Jézus születése

Dührer Napkeleti bölcsek

Szent-Gáli Kata KERESZTÚTON

Tudsz-e úgy szeretni, ahogy én szerettem? Reszketni, remegni az olajfa kertben. Elhagyatva lenni, egyedül a bűnnel, Szemben a halállal, szemben a közönnyel.

Adnád-e kezedet szorító kötélnek, Arcodat a gúnynak, lenéző köpésnek. Tudsz-e mellém állni fojtogató csendben, Az ostorozásnál eltakarnál engem?

Tudsz-e úgy szeretni, ahogy én szeretlek? Tudsz-e tűrni értem, hordani keresztet, Roskadva, remegve, fel egészen a célig, Akkor is ha szíved ezer sebből vérzik.

Tudod-e karodat szélesre kitárni, Az egész világért áldozattá válni. És tudsz-e pihenni úgy a Szent Kereszten, Hogy örvendezz rajta: mindig ezt kerestem.

Tudsz-e mellém állni, a helyembe lépni? Magadat feledve, életemet élni. Egészen eltűnni, elmerülni bennem! Tudsz-e úgy szeretni, ahogy én szerettem…

Zene a karácsonyfa alá

Magyar Karácsony

Fel nagy örömre, ma született Ó, gyönyörű szép, titokzatos éj Istengyermek, kit irgalmad közénk lehozott A szép Szűz Mária Szülte a Szűz Szent Fiát Csordapásztorok Pásztorok, pásztorok örvendezve Az Ige megtestesült Názáretben Vigasságos, hangos, bagy örömünk támadt Mennyből az angyal lejött hozzátok Menjünk mi is Betlehembe Hej, víg juhászok, csordások A kis Jézus megszületett, örvendezzük Midőn a Szűz bepólyálja gyermekét Szűz Mária várja, várja Csöndes éj Betlehem éjjelén Dicsőség, mennyben az Istennek

Szép Karácsonyt

A Szent István Bazilika harangja Gounod: Ave Maria Mennyből az angyal Kiskarácsony, nagykarácsony Ó, gyönyörű szép, titokzatos éj Pásztorok, pásztorok Csendej éj Ó szép fenyő Betlehem, Betlehem Betlehem kis falujában Népek karácsonya Kisharang Halleluja Fehér karácsony Zeneláda Harangjáték