Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. április 24., csütörtök

778 - Kutasi József: Én nem vagyok sem szélhámos, sem bűncselekményt elkövető személy.

Von: János Czapp [mailto:czapp52@gmail.com]
Gesendet: csütörtök, 2008. április 24. 18:42
An: Kutasi József
Betreff: 776 - Kutasi József: A "közönséges bűncselekmény" és a „szélhámosság" miatt bocsánatot kérek.

 

                      Kedves Jóska Bátyám!
   Nem tudom ki ez az Edit Rath. Kétszer kaptam tőle, zsidó témát, zsidó honlap címeket, de amikor válaszomban megkértem, hogy ne zavarjon szennyes dolgaival a címére küldött leveleimet a postaládája nem fogadta. Ha jól tudom, kapott tőle Yolanda is.
  Honfitársi szeretettel: Czapp Jani, Dombóvárról.

Kedves Jani!

Köszönöm a válaszodat! Az én küldött leveleim is vissza jöttek. Így a Politikai Hírfutáron keresztül, akarom a Rath Asszonyt felébreszteni. Én nem vagyok sem szélhámos, sem bűncselekményt elkövető személy. Mind 72 –éves, az életemben soha nem voltam, és nem is akarok lenni.

Jóska

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------